Link: VWBUS DELEDATABASE
Jeg har opprettet et offentlig excel dokument på Google docs. Her kan vi legge inn deler som ligger i garasjen som kan selges, så forblir det synlig helt til du sletter det, i motsetning til trådene her..
Dette er åpent for redigering, så syns du det mangler en kolonne for info, så legg den til.
Hvis det blir mye deler etterhvert kan det filtreres på vanlig excel måte ved hjelp av pila ved siden av kolonnenavnet.
Blir den brukt kan den jo evt. få ligge øverst på siden her(admin)
edit: Det er ikke ment som en erstattning for trådene som er her, det er mer for de delene du har liggende som kanskje andre kan ha bruk for..
EDIT 2: Vet ikke om alle er kjent med Excel's filtersystem, en liten innføring:
Hvis du kun vil se deler som hører til en bestemt modell, f.eks sud trykker du på pilen ved siden av "Modell". Da kommer menyen vist i bilde 1 opp, og trykker du på "tøm" fjernes alle avhukninger i listen. du trykker på den du vil se, og så OK.
For å se alle deler igjen (eventuelt når du skal legge til nye linjer) trykker du på pilen igjen, og trykker "Merk Alle" og OK. da er den komplette listen på plass.
Hvis du forlater siden med filter på står dette på for alle andre også, du ser at filter er på når pilen ved en av overskriftene er grønn som i bilde 2. Det er mest praktisk om alle skrur av filtreringen når de er ferdige.
Jeg er litt spent på hvordan det fungerer når flere er inne og editerer, det får vi se etterhvert.
Edit 3: Jeg ser nå at når noen legger inn noe så ser man det live, jeg foreslår at man i så tilfelle venter på tur, så det ikke blir trøbbel med flere brukere samtidig.