http://www.tirerack.com/tires/tires.jsp ... mpare1=yes[/quote]
Tusen takk for tipset

Vi får ta en økt hver Holmsen, sånn at begge får godfølelsenholmsen wrote:Gleder meg til å kjøre den hjem til oslo jeg
Du slipper vel ikke Holmsen inn bak rattet på en T3 WBX? Han klarer vel ikke å KJØRE T3-buss? Har ikke han bare bay'er?VW-Schnellfahrer wrote:Vi får ta en økt hver Holmsen, sånn at begge får godfølelsenholmsen wrote:Gleder meg til å kjøre den hjem til oslo jeg

Takk for det. Ser ut til å være en ryddig nettside med bra priser. Dessverre ser det ikke ut til at de har dekkene jeg ønsker meg. Men de har jeg funnet på dekkonline.Jan Rune wrote:Gratulere med fin bil.
Jeg ville bare tipse om en nett levrandør som heter Nordendekk.no.
Har ikke handlet der men det ser ut som ok priser på stålfelg og dekk.
Kos deg videre med fin bil.

Har funderat på detsamma.VW-Schnellfahrer wrote:Endelig avgjørelse er tatt. Har bestilt fem stk. Mefro 6 J 15 felger. Disse skal kles med BFG All Terrain 215/75x15 dekk.
Takk for mange bra innspill

Ca. 2000,- pr. hjul.JanneT3 wrote:Har funderat på detsamma.VW-Schnellfahrer wrote:Endelig avgjørelse er tatt. Har bestilt fem stk. Mefro 6 J 15 felger. Disse skal kles med BFG All Terrain 215/75x15 dekk.
Takk for mange bra innspill
Vad kostade allt?

Alle de andre bilene jeg har er senket, så jeg føler jeg gjør noe annet ved å skaffe meg en Syncro.jakob wrote:Flott bil du har fått deg.
Jeg anbefaler 17" og skam senk, hvorfor ikke gjøre noen "annet"
Og sef, g-caps!!