Pakningen rundt skyvedøren; Hvilken Vei?
Pakningen rundt skyvedøren; Hvilken Vei?
Holder på med bussen, har kjøpt alt nytt og holder på å montere div. Pakningen rundt skyvedøren har en liten "flipp" ut, skal den stå foran eller bak på døråpning? Har en liten mistanke om at den skal foran, pakn. sitter litt bedre da virker det som. Noen som gidder sjekke?
På forhånd takk!
Stein Arne
På forhånd takk!
Stein Arne
-
Syncroeier
- -

- Car: T3 Syncro DJ '88
var ute og kikket nå, fant ingen 'flipp' på gummipakningen? det er jo en utstikker på dørlista ved dørlåsen bak, men ikke på selve gummilista..
ikke gull, men om du presser gråsteinen med høyt nok trykk kan det vel bli en diamant eller to?
ikke gull, men om du presser gråsteinen med høyt nok trykk kan det vel bli en diamant eller to?
Per Husaas - 1987\88 Caravelle C Syncro 2.1 "Budget Camper"
He-he, gull av gråstein? Tenkte vi kunne bli rike om noen visste det!Syncroeier wrote:var ute og kikket nå, fant ingen 'flipp' på gummipakningen? det er jo en utstikker på dørlista ved dørlåsen bak, men ikke på selve gummilista..
Takk for at du kikket! Det er ett parti på ca. 10cm lengde og som er ca. 10-15mm bredere på selve gummipakn. Dette partiet er midt i mellom gulv og tak. Noen andre?
-
Buddyracing
-
skaravelle
- -

-
Rapidspeed
- -

- Car: -87 GL Syncro,-88 2wd aut GL
- Phone: 95095170
stemmer dette ellers sitter den vrangt, dvs innsiden ut og bak-frem..skaravelle wrote:Har sjekket de av bilene mine som er nye nok til å ha denne, og den sitter bakover på samtlige. Tror det må være fasiten
-19 Tesla model 3 LR
-91 Caravelle westfalia TDI Syncro
Jan..
Member of GangsterCapCrushers...
Member of Vw Militaria Norway, syncrodust nr1
-91 Caravelle westfalia TDI Syncro
Jan..
Member of GangsterCapCrushers...
Member of Vw Militaria Norway, syncrodust nr1
Lenge siden jeg har vært her, stått på hodet i Caravelle`n!
Takk for alle svar, lurer nok litt på om det ikke er flere "flipper"? Den på selve dørpakn. (går rundt hele døråpningen)mener jeg skal være foran! Den på listen i bakkant må jo nødvendigvis stå bak men vende fremover!
PS. Har stort sett alt av brukte smådeler til hele bilen, dette er i bra stand! (Har kjøpt alt nytt) Selges billig! Har ny frontspoiler og baklykter.
Takk for alle svar, lurer nok litt på om det ikke er flere "flipper"? Den på selve dørpakn. (går rundt hele døråpningen)mener jeg skal være foran! Den på listen i bakkant må jo nødvendigvis stå bak men vende fremover!
PS. Har stort sett alt av brukte smådeler til hele bilen, dette er i bra stand! (Har kjøpt alt nytt) Selges billig! Har ny frontspoiler og baklykter.