De sendte meg en giro etter at helårsforsikringa utløp 15. mars og siden jeg anså deres opptreden som sådan som oppsigelse fra selskapets side tok jeg ingen notis av den fislegiroen de ikke engang begrunna hva skulle være godt for.
Den kom riktignok tilbake til meg etter to (sic) mnd på reise med Posten fordi Tryg valgte la kreditor få min tidligere adresse, så selv om jeg har bekreftelse fra Tryg på at ny adresse ble mottatt og verifisert fra dem opererer de fremdeles med en adresse som ikke har vært i bruk på flere år. Proff gjeng, "skandinavnas tredje største forsikringsselskap" my ass
Sendte idag også (sist utført i vinter) forespørsel om hva de vrøvler med og om. Etterlyste om de kunne komme med forklaring på denne ellers hensiktsløse giro fra etter et kundeforhold var avsluttet. Så da venter jeg i "spenning" på hva slags oppkok de presterer komme med.
Har som smått begynt å forberede PKK. Største jobben i forberedelsen er å innhente dokumentasjon fra Tyskland på at moddinga av motoreffekt er innafor VWs egen spec, "typegodkjenning" svarte som vanlig i tåka da jeg tok kontakt med dem for to år siden om å få dokumentene fra dem. (De vrøvler om "ombygging" der det er snakk om justering og/eller modifisering, og er ikke alltid heeelt på nett. God på å få økt hengervekta etter to henvendelser men ellers ubrukelige).
Hengervekta, lyktebøylen og what not må inn på vognkort før PKK ellers går jeg på 2'erfeil i fleng
Ser fram til Høsttreff på Synnfjellet i år, men tiden for øvrig går med til jobbing, pikebarnet eller et damemændeske jeg fratarniserer med. Jaja, det er som det er - får kjørt litt nå og da men for det meste står bilen i disse dager.