Skulle egentlig bare ha meg en delebil/vrak/donor til min '90 syncro med defekt bensinmotor, men så kom jeg over en ganske bra '91 syncro med 1,6 TD motor. Så da ble det kjøp av denne i dag.
Denne Caravellen er en en-eiers-bil, med 128000km på telleren. 1,6 TD motor med servicehefte og bilen har stått i garasje. Motoren er bra og tørr. Det er syncro med sperre både bak og fremme. Det er noe rust-flekker rundt omkring på sidene. Hjulbuer er bra. En liten ripe på skyvedøren.
Interiøret er bra. Setetrekk i fremsetene og eid av et eldre par siden ny. Det er kombi-seteløsning. Og det synes jeg er ganske "ok" siden det er praktisk, T3'en har likevel grei beinplass bak i kombi'en og den skilleveggen er ganske fin som lyddemper for dieselmotoren
Jeg er positivt overrasket over hvor "greit" den går med diesel-motoren. Jeg hadde Jetta med 1,6D da jeg var student...og den var dau som ei sild...så jeg fryktet nå det værste med en så tung bil, men kanskje turboen gjør susen sånn at det går så greit likevel. Er jo ingen racer, men følger greit trafikken. Men glem forbikjøringer.
Her er bilde i fra i går, da jeg var ute å kikket:
Bilde i fra i dag da madammen og jeg var å hentet bilen:
Godt fornøyd nå
Carl Otto
EDIT: Skrev "Selges??" i emnefeltet..