Gjorde et forsøk i dag, men måtte gjøre vendereis etter å ha møtt holke med piggfrie dekk
Men må si jeg gleder meg voldsomt. Legger vel ut en prosjekt-tråd med tid og stunder...

Ilikemåte...Tæff wrote:må få montert mellomakselen att eg ser eg...=)

Åssn syns du det gikk sist med piggfritt ?Sunshine wrote:Her snør det ja:) Blir spennende å se hvordan cooperdekka oppfører seg. I år med pigger, piggfritt sist...
Ser frem til skikkelig vinterføre, og ikke bare slaps på veiene
Kjør pent i vinter gutter

Du kan prøve f.eks disse:patrick wrote:hvordan var det nå med balansering av mellomaksel her i oslo? trenger den nå som det blir glatt!

Kjører på Cooper selv, både sommer og vinter. Piggfritt begge sesonger!Espen wrote:Lurte litt på Cooperdekk selv, så det hadde vært artig å vite hvordan de er...
Det er skremmende, folk blir bare mer og mer egoisitske.Harald Hansen wrote:Jeg måtte dra en større varebil opp en bakke her på Kongsberg i går. Først hadde jeg hjulpet til med å dytte opp en annen bil, så prøvde vi (vi TO av HUNDRE som gadd å hjelpe) å dytte opp varebilen, men måtte gi opp. På med slepestroppen og diffsperre, så gnagde den seg opp. "Lille bussen klarer det, pappa!", utbrøt fireåreingen gledesstrålende.
Folk var f#¤n meg helt apatiske. De satt heller i køen og trykket enn å gå ut å gi en liten dytt slik at alle kom seg opp og hjem. Medaljen tok han med en japsepickup som kjørte over grøfta og tok sykkelstien oppover. Stoppe og gi en liten hjelp med slepetau gadd han ikke...

En liten en opp fra Veungsdalen. C-momentet er at det er sving i bakken, og en avkjøring (til Sandveien) midt i. Tenker en kar stoppet og tok av til venstre midt i, og så måtte de bak også stoppe og hadde problemer med å komme i siget igjen.steinn wrote: Hvilken bakke var det forresten?