Virker som om du har kjøpt ett vanlig H4 xenonkit, og ikke ett bi-xenonkit (som du skal ha)
Jeg monterte bi-xenon på min T4 i helgen og mitt har 4 ballaster, to til hver pære.
Hver H4-pære inneholder to seperate xenon-pærer.
montering av xenonlys
-
Rapidspeed
- -

- Car: -87 GL Syncro,-88 2wd aut GL
- Phone: 95095170
-
Rapidspeed
- -

- Car: -87 GL Syncro,-88 2wd aut GL
- Phone: 95095170
Du har IKKE to ballastrer, men en ballast og en veksleboks til hver pære. bixenon bruker en pære med ett skjold som vrir seg for å veksle mellom fjærn og nærlys..du kan si det sånn at skulle pæra di gå har du hverken fjern eller nærlys på den siden det er defekt på...DrLaban wrote:Virker som om du har kjøpt ett vanlig H4 xenonkit, og ikke ett bi-xenonkit (som du skal ha)
Jeg monterte bi-xenon på min T4 i helgen og mitt har 4 ballaster, to til hver pære.
-19 Tesla model 3 LR
-91 Caravelle westfalia TDI Syncro
Jan..
Member of GangsterCapCrushers...
Member of Vw Militaria Norway, syncrodust nr1
-91 Caravelle westfalia TDI Syncro
Jan..
Member of GangsterCapCrushers...
Member of Vw Militaria Norway, syncrodust nr1
Jeg betalte 1500 for mitt h4 bixenonkit (dette settet blir også kalt flexi-xenon). Settet er både e-godkjent og tüv godkjent. Pæra inni sokkelen trekkes inn magnetisk når man setter på fjernlys. Dette fungerer bra og anbefales for de som plages med dårlig nærlys... (men så var det jo med lovligheten av det også
)
Jeg HAR Bi-xenon med to xenon-pærer i hver H4. Jeg HAR 2 ballaster tilbkoblet hver pære. Dette er ett skikkelig kit og ikke ett jallakit med skjold som flytter seg..!rapidspeed wrote:Du har IKKE to ballastrer, men en ballast og en veksleboks til hver pære. bixenon bruker en pære med ett skjold som vrir seg for å veksle mellom fjærn og nærlys..du kan si det sånn at skulle pæra di gå har du hverken fjern eller nærlys på den siden det er defekt på...DrLaban wrote:Virker som om du har kjøpt ett vanlig H4 xenonkit, og ikke ett bi-xenonkit (som du skal ha)
Og hvordan vet jeg det? Jo.. fordi jeg måtte demontere hele fronten for å få plassert 7 stk ballaster til Bi-xenon + 3 stk. ekstraslys med H3 xenon.
Jeg ga 1600 for mitt bi-xenon som er the real deal.vw&saab wrote:Jeg betalte 1500 for mitt h4 bixenonkit (dette settet blir også kalt flexi-xenon). Settet er både e-godkjent og tüv godkjent. Pæra inni sokkelen trekkes inn magnetisk når man setter på fjernlys. Dette fungerer bra og anbefales for de som plages med dårlig nærlys... (men så var det jo med lovligheten av det også)
To xenon-pærer i hver H4.

-
Mike Sierra
- -

- Car: t5
Hvor handlet du?DrLaban wrote:Jeg ga 1600 for mitt bi-xenon som er the real deal.vw&saab wrote:Jeg betalte 1500 for mitt h4 bixenonkit (dette settet blir også kalt flexi-xenon). Settet er både e-godkjent og tüv godkjent. Pæra inni sokkelen trekkes inn magnetisk når man setter på fjernlys. Dette fungerer bra og anbefales for de som plages med dårlig nærlys... (men så var det jo med lovligheten av det også)
MS
Skrotnisse
Skrotnisse
Dette virket interessant. Forskjellen blir vel stor på fjernlys, nærlys kan jeg ikke tro vil være noe forskjellig. Hvor fikk du tak i settet? Fjernlyset lyser vel ikke samtidig med nærlys? Et bilde av hvordan lysbildet blir mot en vegg ville vært fint.[/url]DrLaban wrote:Jeg ga 1600 for mitt bi-xenon som er the real deal.vw&saab wrote:Jeg betalte 1500 for mitt h4 bixenonkit (dette settet blir også kalt flexi-xenon). Settet er både e-godkjent og tüv godkjent. Pæra inni sokkelen trekkes inn magnetisk når man setter på fjernlys. Dette fungerer bra og anbefales for de som plages med dårlig nærlys... (men så var det jo med lovligheten av det også)
http://vagner.jeje.je/bilder/albums/alb ... ixenon.jpg