Hei!
Min VW T4 2002-modell automat ville plutseleg ikkje gire lenger. Den orkar ikkje komme opp i 2. gir. Kan verke som det er for lite trykk, men ein verkstad tok ein liten køyretur med den og sa uansett bånn gass så ville den ikkje gire og tilrådde å ikkje fikse.
Eg er dessverre 250 mil unna bilen, så må planlegge litt før eg vel kva eg skal gjere.
Bilen har gått over 300k så det er ikkje so overraskande om den treng ny automatkasse. Men eg lurer likevel på om flushing og ny olje kan gjere underverker, eller er det berre lovleg håpefullt?
Automatkasse går berre i 1. gir
Re: Automatkasse går berre i 1. gir
Hei!
Eg blir nøydd til å bytte denne kassa.
Har nokon kjennskap til ei brukt kasse eg kan kjøpe?
Eg blir nøydd til å bytte denne kassa.
Har nokon kjennskap til ei brukt kasse eg kan kjøpe?
-
Syncroeier
- -

- Car: T3 Syncro DJ '88
Hei! Dette forumet er blitt veldig stille er jeg redd.. Jeg kjenner ikke denne kassen, men hvis du vet at converter er ok og oljenivå er på stell så er nok ventilsettet slitent.. Det er vanligvis også slitedeler, så det kan hende du kan fikse den.. har du hørt med RATS? de er jo gode på automatkasser. RATS.no
Per Husaas - 1987\88 Caravelle C Syncro 2.1 "Budget Camper"
-
Rudeboy
- -

- Car: T4b California Coach syncro
- Phone: 666
Tar meg i å bli overasket at det finnes automatkasser der ute. Se hva Mostlyharmless skriver om sine opplevelser.
Han brukte Jørns bil og brems på Vollebekk, det ser dóg ut for at de (forhåpentligvis) har flyttet derfra nå ifm bygging i området.
Han brukte Jørns bil og brems på Vollebekk, det ser dóg ut for at de (forhåpentligvis) har flyttet derfra nå ifm bygging i området.