Hallo folkens!

det ser ikke ut til at det forrige innlegget mitt ble postet, så jeg kliner til en gang til

.
Det er flere som lurer på clutch valget mitt, og jeg har ikke blitt enig med meg selv enda….men valget er helt sikkert nytt dobbelmasse svinghjul fra LUK, dette fordi man ikke får kjøpt enkelmasse til ahy/ axg, og fordi jeg ikke gidder å dreie og modifisere et EM sv hjul til hverdags tralla, + at jeg vil ha det så vibrasjonsfritt som mulig. Enkelmasse har en tendens til å frigjøre mer vibrasjoner.
Av clutch valg står det mellom, sachs organisk hi perf clutch kit, eller black diamond kevlar clutch. siste valget som jeg undersøker litt rundt er sinter eller keramisk 5 pucker, men har liksom ikke helt lyst på bakdelene med denne clutch typen, på den andre siden…det må tåle mye Nm.. Slik det ser ut nå, så blir det sachs hi perf pakka, har fått en fin pris fra Darkside

den står oppført til å tåle 520 Nm, så det er helt på grensen i fht målsettingen min.
Noen lurer også på hvor bra den går i forhold til original 150 hk. slik den er nå så oppfatter jeg det som forskjellen mellom 2,4 d til chippet 102 hk!
Skippern85:
Takker for at den faller i smak

jeg har en tendens til å få bad ass look på alt jeg lager haha..alt er i sort også..Hd-hot rod-t4, men nyeste prosjektet(-57 bel air) blir barnfresh look, serr sleeper
Johan var veldig overasket over resultatet ja, OG det var jeg også, og enda har vi ikke sett grensen for turboen, morro!!

Ang stab stag og syncro er jeg usikker, men jeg vil tro at det vil passe..? sikkert flere her på forumet som vet det..?
Kodvaag:
Det er bare å tette faanskapen med en gang! Egr er en tragisk måte å tilpasse en turbomotor miljøkrav.
Sett fra motorteknisk side, er det galskap å føre varm eksos INN i innsuget etter at man har sørget for å få kjølt NED luften så mye som mulig etter at den kommer fra en varm turbo…!
Min bil har gått nesten tre ganger så langt som din, så det er nok mer her enn hos din, jeg hadde bare tettet egr, koksen vil gradvis bli borte over tid, gå også inn i ecu å delete hele møkka, hvis du vil ha det ryddigere og penere bak plast dekselet ditt, så tar du bort alt skrammelet også
Er det noen som har lyst på en -98 mod caravelle, grønn met, så er straks gamle bilen til salgs.
God teknisk stand,Mye nytt, øvre bærekuler, endeledd, H&R senke fjærer, 2,5" eksos ++ bilen er chippet og går BRA!. En velbrukt bil, men tatt godt vare på teknisk! straks eu godkj for 2 nye år. 33000.-
Har også en ny 3 bar map sensor til ahy/axg folket til salgs 800.-
Til helgen blir den formodligen 2-3 cm lavere og så skal jeg bytte multirem strammer og løpehjul. dette er en svindyr sak på ahy. Koster på mekonomen ca 3500.- ! Fikk tak i samme del fra Latvia..kr550.- haha er det mulig?