2001 mod T4. AHY prosjekt, mye vil ha mest.

T4-Prosjekter (Caravelle/Transporter 1991-2003)
Racemouse 1
Car: T4 2,5 Tdi.
Phone: 92409700

2001 mod T4. AHY prosjekt, mye vil ha mest.

Post by Racemouse 1 »

Da var det på tide å lage en tråd på prosjektet mitt, samtidig blir det en intro av meg her på forumet, selv om jeg har vært bruker i flere år og rukket å ha hatt 5 stk t4. Alt fra 2,4 d til 2,5med ahy. T4 har alltid vært en favoritt for meg når det gjelder værdags,bruks og hundebil. Og av og til trekkbil for race bilen, så jakten på hk har har ikke vært spes i fokus når man til daglig koser seg med hobbybil med 2000 nm :) MEN…etter å ha fått litt "skru å modifiser" abstinenser, ble min forrige bil med acv utsatt for div mods og kom raskt opp i 140 hk. Kjempe morro, men mye vil ha mer, så jeg oppdaget raskt begrensninger med bilen, derfor gikk det fort å få en ahy bil på tunet.
Denne tråden gjelder oppgradering av bil med ahy motor.
1 time etter innkjøp var den senket 40mm. Du verden at folk klarer å kjøre original høyde..? ble nesten sjøsyk av den krengingen, for ikke å snakke om høydeskrekken :) , så 40mm ble en bra midlertidig løsning.
Jeg ble ikke videre imponert over draget i den heller, min gamle oppskremte 102 hk gikk mye bedre, så det var bare å sette i gang.

Planer for bilen er:
3" Dekat eksos fra turbo og ut bak. Utført.
Frie luftveier. Åpent luftfilter montert i egenprodusert, støydempet og helsveiset aluboks. Utført.
Fjerning av hele egr systemet. Utført
3 bar map sensor. Utført.
Større diesel dyser. Utført.
Større turbo. Gtb 2260. Utført
Hi performance clutch. Utført
Bilstein b6. Utført.
Stabstag bak. (26mm) Utført
Polyforinger under hele bilen. Utført.
Opptimale hjul. 18-19 Sommer, 18 vinter. (Bredde på sommer hjul ikke fastsatt enda.)
Opptimal senking. Nja…nesten i mål.

Flere bilder kommer :) På dette bildet er allerede lykter og grill byttet ut+ montert vr6 splitter og 18" vinterhjul.

Image
Last edited by Racemouse 1 on 31 Jan 2015, 23:40, edited 3 times in total.
i ll rather go sideways!
partybussen83
-
-
Car: T4 1996 2.4D
Phone: 48339502

Re: 2001 mod T4. AHY prosjekt, mye vil ha mest.

Post by partybussen83 »

Nice
Vw caravelle 2.4D 1995 mod
Zeeker
Car: Transporter T4 - 2002 2.5 TDI

Post by Zeeker »

Cool.
Hvis du har bilder av eksos og andre snadderting er det bare å legge ut :)

Hva slags trykk kjører du på nå?
VW Transporter - 02 - Trekkbil/Arbeidsbil

Volvo 242 - 76 - Lekebil
Volvo 940 - 92 - Bruksbil - Mulig solgt
Volvo 945 - 93 - Delebil
Volvo 945 - 97 - Bruksbil - Solgt

simpel engineering is easy to maintain, and it works
Racemouse 1

Post by Racemouse 1 »

Her er litt mer om hva som er gjort så langt :)

Nymalt stabstag bak, med nye poly foringer fra Martin:) Storfornøyd med forbedringen dette ga :D
Image

Et litt dårlig bilde av eksos anl. Men det ligger veldig bra uten noen form for gniss eller vibreringer, opphengt i original fester. skal prøve å ta bedre bilder. Stabstaget er også montert her :)
Image

Jeg hadde planer om å IKKE mappe bilen før nye dyser var på plass, men klarte bare ikke å dy meg.. :wink:
Vi lagde 4 programmer før vi mappet og startet rett på det værste av dem og økte bare på derfra :)
Foreløpig mapping (med ubetydelig svartrøyk) la vi oss på 1,65 bar max trykk og stabile 1,55 bar.

Det hører med til historien at clutchen ga umiddelbart opp etter ca 2 min med mapping, slik at 3,4 og 5 gear var bare å glemme å få noe ut av på mer enn halv gass.
Det kan virke som den er, slik den er nå uten race dyser og større turbo, hakket vassere enn en 08 audi a4 2,0 tdi q med re mapp. Kompis på chiptuning, nevnte også smått entusiastisk at den hadde bedre drag enn noen t5 han hadde mappet. Så dette ser lovende ut :)
Jeg har ikke tenkt å maxe ut alt jeg kan av den, men se hva som er potensiellt mulig å få ut av en ahy/axg før man må ha bedre kam og dieselpumpe oppgradering. Dette skal være en bruksbil uten altfor mye avvik, garantert ikke raske short cuts og billige flinta løsninger! Opptimal og driftsikker bil er målsettingen :)

Kommer tilbake med bilder av innsug før og etter rengjørig av kanaler. Og bilder av downpipe og luftfilter box.
i ll rather go sideways!
Zeeker

Post by Zeeker »

Hvor mye whp dro dere før clutchen sa takk for seg?

Er det noen i Akershus som live-mapper disse motorene? Og er det på rulle eller Dyna-Pack ?
Jeg vet ikke hva slags motorkode jeg har. Jeg har en 2.5L 88HK.

Tenkte jeg skulle bygge 3" på min etterhvert også, men jeg tenkte å dra eksosrøret "gjennom" tanken der akslingen er ment til å gå.
Noen grunn til at du ikke dro den rett bakover?

Hva koster ett sånt krengestag? Har lest at flere kjøper dette fordi det gir bedre kjøreegenskaper, men ingen sier hvor de har kjøpt det til hvilken pris, hehe.

Bare pøs på med bilder. Jeg liker tråder med mye bilder. Det gjør både bilen og tråden blir mere interessant :)

( Får du kopiert en annen link til bildene btw slik at de vises litt større? )
Har sett det er flere som legger ut kun små bilder, men da må man klikke på de for å se hva som er på de.

Volvo 242 - 76 - Lekebil
Volvo 945 - 93 - Delebil

Rudeboy
-
-
Car: T4b California Coach syncro
Phone: 666

Post by Rudeboy »

Flissundet autosenter gjør magi under panseret.

-Hva malte du stabilisatorstaget med, grunning, lakk og ev topcoat ?

DIT - pris, for spesiellt interesserte, som jeg fikk opplyst i 2010 hos Harald A. Møller var NOK 4.400,-. Lykke til med det :wink:
EDIT II - jeg tok mine penger og fikk mer enn bare stabsstaget andre steds hen.
Last edited by Rudeboy on 11 Dec 2013, 08:49, edited 2 times in total.
Martin Sandvik
-
-
Car: 2010 Multivan T5
Phone: 40204030

Post by Martin Sandvik »

Flott; dere er flinke til å skrive.

Stab staget er originalt VW. Du finner de i dele katalogen, evt finne brukt. Mye brukt på Ambulanser.
Racemouse 1

Post by Racemouse 1 »

Starter med de korte svarene først ;) jeg slipte ned stabbet før jeg la på rustgrunning og deretter et par toppstrøk med svart rustbeskyttende maling..husker ikke navnet på greiene. skulle sandblåst det, men var plutselig tom for sand, og stabbet bare måtte på plass :wink:
Som de andre nevner så er det original del, men de kommer i flere tykkelser, 20, 26 og 28 mm. 26 og 28mm er de mest populære for ettermontering og kommer som Martin skriver, fra ambulanser og noen biler med plan. Det er ettertraktet vare og blir fort borte fra huggebiler. anbefaler deg å søke på ebay, eller div engelske vw bus sider f,eks på vwt4forum.co.uk :)
Mitt er 26 mm og kjøpte det for 600.- fra høgger i Norge.

Bilen er ikke bremset, kun mappet på landevei, så jeg vet ikke hvor mye hk eller nm den har, men tipper et sted mellom 220-230hk og rundt 450+nm. De normale standard programmene gir ca 180-190 hk og ca 400 nm på min motor, men med 3 bar map åpnes dørene for mer trykk :D og med mer trykk, kan man pøse på mer diesel. Dette er gjort hos Johan på chipsenter.no på skedsmokorset. tlf 94108481. Når den er ferdig, skal jeg kjøre den på rulle for å få alle fakta.

Angående eksos, så ville jeg gjerne ha dette på det originale stedet, opphengt i originale fester, syns det blir litt jalla å dra det strake veien ut, men det er mange muligheter for de som vil gjøre det på andre måter :)
Jeg har også god lyd demping,selv om jeg bare har 1 potte, den er bare litt "grøvre i målet" :wink:, turbo og luftfilterlyd er derimot en annen sak hehe.

En bil med 88 hk, bør kunne gi ca150- 160 hk med dyser fra "Rake" på vwt4forum.co.uk , han har forsket MYE på dette og kommet fram med et godt oppsett. 2,5" eksos, fjerne egr og re mapp, og vips så må også du ha ny clutch :wink:

Her er bilde av luftfilter box, på undersiden er det en leppe som tetter fint rundt luft inntak i forskjermen. lyd demping er bra for å dempe " box lyd"

Image

Downpipe med v bånd klemme. greit for fremtidig turbo oppgradering.
Image

Image

Bilder før og etter rensing av innsug, for å si det sånn... det gjorde det ikke no lettere for clutchen å få renset opp luftveiene. Det var svært igjenkokset og det hjalp betraktelig på responsen i motoren :)
Image

Image

Og slik ser det ut hvor eksosen kommer ut, ikke no dill dall, kun en diskret rør åpning på 3,5 ", bøyd lett nedover.
Image

Turbotrykkmeter og torque pro app på tlf :)
Image

Skulle gjerne visst hvordan jeg legger ut større bilder, men knoter litt for å få det til. :?
i ll rather go sideways!
partybussen83
-
-
Car: T4 1996 2.4D
Phone: 48339502

Post by partybussen83 »

Nice nice mister;)
Vw caravelle 2.4D 1995 mod
Zeeker

Post by Zeeker »

Morro morro :)
Snadder med bilder.

Hvor mye HK er det i motoren din originalt?
Jeg har sitti å lest på uk-forumet om de dysene og det frister veldig å kjøpe de. Jeg må bare få gjort alle andre mods først, også har jeg ikke finni noen som kan re-mappe bilen enda, men nå vet jo du om noen :D så da er det problemet løst, hehe.

Testing av bilde-str.
Nå kopierte jeg linken som er i adr-feltet etter at jeg har klikka på bildet for å få det større.
Hvor legger du bildene dine? Laster du de opp på eget sted på nettet eller laster du de inn på forumet?

Image

Volvo 242 - 76 - Lekebil
Volvo 945 - 93 - Delebil

Racemouse 1

Post by Racemouse 1 »

Takker for positive tilbakemeldinger :D
Jeg trykker bare på legg til bilde på innlegg, da blir det sånn som dette, men skal se hva jeg får til :)

Min bil er original med 151 hk., og målet er å få ut 260-270 hk og 520-550 nm. Tiden vil vise hva det stopper på. :) Egentlig går den meget bra slik den er nå, å ville sikkert holdt for de fleste, men nå har det gått litt sport i det å se hva som er mulig, uten de altfor drastiske inngrepene + at den skal fungere like driftsikkert og bra som originalt. Denne bilen er utstyrt med de største bremsene som ble levert på t4, 313mm skiver foran, dette er noe man virkelig trenger når det for allvor begynner å flytte seg i en t4. Ser at det ikke er bs med ventilerte skiver og gode bremseklosser, så dette er også noe som skal prioriteres!

Btw..bygge om til "short shift" er verdt 100 ganger mer enn den halvtimen det tar å bygge om!! :)

Til helgen hadde jeg tenkt å modifisere/ bygge om bærebruer bak for å få et par cm mer senk. Blir spennende å se om det lar seg gjøre :D
Og så tenkte jeg å levere recaro ergomed sete til salmakeren for montering av armlene. Trenger et sete til, så er det noen som har i sort skinn ? eller har et som har samme design som ergomed setet og er litt fillete eller annen farge, og uten el inst? spiller liten rolle for meg, alt av intr :)

Jeg hadde nok også gått for dysene til Rake. God investering Zeeker :D du har vel ikke IC heller ? så det er også noe som kanskje kan være smart å få på :) Gjør de fleste modsa du har tenkt til, før du mapper, slik at de fleste begrensinger er fjernet eller blitt oppgradert. Anbefaler Johan på chipsenter på det varmeste. så er det flere som vil ha individuell mapping og ikke bare standard oppsett..Ring Johan! :D

i ll rather go sideways!
Skippern85
Car: T4 Transporter Syncro 2.5 TDI

Post by Skippern85 »

Du gjør riktige ting med bilen din, det er sikkert. Vet du om det stabstaget passer syncro? Og hvilken clutch gikk/går du for? Johan skrøt fælt av en t4 det ble så mye krutt i her forleden, så det var din det ja... :)
Ser skikkelig slem ut bilen!
Arild
-
-
Car: 02 151hk tdi
Phone: 90936497

Post by Arild »

Heisan,har sendt deg pm.Svar på den er du snild :wink:
Arild
T4 02mod 151hk tdi
kodvaag
-
-
Car: 2009 Transporter 174 4-motion
Phone: 48869416

Post by kodvaag »

Hei!
Jeg har ikke tettet AGR røret på bilen min enda.
Hvor mange km er din kjørt?
Den så jo ganske igjenkokset ut.

Lurer på om jeg bør ta av innsugsmanifoilden og gjøre den ren innvendig på min og? (130.000km)
09 Transporter 174TDI 4motion...ha det...
16 Transporter 150TDI 4Motion...hei...
08 Sprinter Rimor Superbrig 749 4,6t
98 E 290t Turbodiesel

x: 03 MV 151 TDI, 03 Mv Syncro, 03 Mv, 91 & 98 2,4D, 00 & 01 88TDI
Racemouse 1

Post by Racemouse 1 »

Hallo folkens! :) det ser ikke ut til at det forrige innlegget mitt ble postet, så jeg kliner til en gang til :) .
Det er flere som lurer på clutch valget mitt, og jeg har ikke blitt enig med meg selv enda….men valget er helt sikkert nytt dobbelmasse svinghjul fra LUK, dette fordi man ikke får kjøpt enkelmasse til ahy/ axg, og fordi jeg ikke gidder å dreie og modifisere et EM sv hjul til hverdags tralla, + at jeg vil ha det så vibrasjonsfritt som mulig. Enkelmasse har en tendens til å frigjøre mer vibrasjoner.
Av clutch valg står det mellom, sachs organisk hi perf clutch kit, eller black diamond kevlar clutch. siste valget som jeg undersøker litt rundt er sinter eller keramisk 5 pucker, men har liksom ikke helt lyst på bakdelene med denne clutch typen, på den andre siden…det må tåle mye Nm.. Slik det ser ut nå, så blir det sachs hi perf pakka, har fått en fin pris fra Darkside :D den står oppført til å tåle 520 Nm, så det er helt på grensen i fht målsettingen min.
Noen lurer også på hvor bra den går i forhold til original 150 hk. slik den er nå så oppfatter jeg det som forskjellen mellom 2,4 d til chippet 102 hk!

Skippern85:
Takker for at den faller i smak :) jeg har en tendens til å få bad ass look på alt jeg lager haha..alt er i sort også..Hd-hot rod-t4, men nyeste prosjektet(-57 bel air) blir barnfresh look, serr sleeper :wink:
Johan var veldig overasket over resultatet ja, OG det var jeg også, og enda har vi ikke sett grensen for turboen, morro!! :D Ang stab stag og syncro er jeg usikker, men jeg vil tro at det vil passe..? sikkert flere her på forumet som vet det..?

Kodvaag:
Det er bare å tette faanskapen med en gang! Egr er en tragisk måte å tilpasse en turbomotor miljøkrav.
Sett fra motorteknisk side, er det galskap å føre varm eksos INN i innsuget etter at man har sørget for å få kjølt NED luften så mye som mulig etter at den kommer fra en varm turbo…! :shock:
Min bil har gått nesten tre ganger så langt som din, så det er nok mer her enn hos din, jeg hadde bare tettet egr, koksen vil gradvis bli borte over tid, gå også inn i ecu å delete hele møkka, hvis du vil ha det ryddigere og penere bak plast dekselet ditt, så tar du bort alt skrammelet også :wink:

Er det noen som har lyst på en -98 mod caravelle, grønn met, så er straks gamle bilen til salgs.
God teknisk stand,Mye nytt, øvre bærekuler, endeledd, H&R senke fjærer, 2,5" eksos ++ bilen er chippet og går BRA!. En velbrukt bil, men tatt godt vare på teknisk! straks eu godkj for 2 nye år. 33000.-

Har også en ny 3 bar map sensor til ahy/axg folket til salgs 800.-

Til helgen blir den formodligen 2-3 cm lavere og så skal jeg bytte multirem strammer og løpehjul. dette er en svindyr sak på ahy. Koster på mekonomen ca 3500.- ! Fikk tak i samme del fra Latvia..kr550.- haha er det mulig?
i ll rather go sideways!
kodvaag
-
-

Post by kodvaag »

Racemouse 1 wrote: Kodvaag:
Det er bare å tette faanskapen med en gang! Egr er en tragisk måte å tilpasse en turbomotor miljøkrav.
Sett fra motorteknisk side, er det galskap å føre varm eksos INN i innsuget etter at man har sørget for å få kjølt NED luften så mye som mulig etter at den kommer fra en varm turbo…! :shock:
Min bil har gått nesten tre ganger så langt som din, så det er nok mer her enn hos din, jeg hadde bare tettet egr, koksen vil gradvis bli borte over tid, gå også inn i ecu å delete hele møkka, hvis du vil ha det ryddigere og penere bak plast dekselet ditt, så tar du bort alt skrammelet også
Takk for EGR-sparket bak, sånn at jeg gikk ut i garasjen og gjorde det!
Tok vekk røret og monterte to blindplater der i stedet. Prøvekjørt - alt ok.

I overmorgen skal jeg kjøre 8 timer motorvei, 3 i Danmark og 5 i Tyskland.
Respekterer alle fartsgrenser på turen.
Spesielt de tyske, som noen steder er et lysegrått rundt skilt, med mørkegrå striper på tvers. :mrgreen:
98 E 290t Turbodiesel

Racemouse 1

Post by Racemouse 1 »

Bra! Motoren din har det helt sikkert bedre nå :)
i ll rather go sideways!
kodvaag
-
-

Post by kodvaag »

Mulig det har hjulpet noe...
Klarte 192kmt på ei laang slette uten trafikk, i følge TomTom gps'en.
(Autobahn, på vei hjem fra Tyskland)
Ikke mye misvisning på speedometeret, det var rett under 200 merket. (har 5% for høye dekk, som dermed korrigerer speedometeret litt)

(edit: vet at egr kun er åpen på "halvlast" så jeg tenkte det var dieselpumpjustering, hjemlengsel og medvind som hjalp noe, ikke egr blokkering)
Forøvrig holdt jeg toppfart så mye som mulig sørover, brukte da 4dl olje, hjemover kjørte jeg stort sett ca 140, brukte da ikke målbart med motorolje.
Last edited by kodvaag on 30 Dec 2013, 04:15, edited 1 time in total.
98 E 290t Turbodiesel

Racemouse 1

Post by Racemouse 1 »

Kodvaag: At motoren din har det bedre nå uten egr er det liten tvil om. Men at det utgjør noen nevneverdig forskjell på hvor fort bilen går er vel tvilsomt. Men sammen med div andre effekt økende tiltak er det et must å blokkere egr. Det er vel en utvekslings begrensing på bilens toppfart, men det er tiden det tar å komme dit som er viktig... :wink:

Nå har jeg fått gjort litt på bilen i julen. Endelig har det blitt Bilstein B6! Helt utrolig bra dempere med stooor forskjell fra de originale! :D Takker Martin for hjelpen til å skaffe julegaven min :wink:
Har byttet multiremstrammer, mye jobb for å bytte en kjedelig slitedel, men resultatet ble bra, og bilen ble "skrikefri".
Samtidig fikk jeg byttet foringene i bærebruene bak, så da har hele bakstillinga nye polyuretan foringer :)
Jeg fikk litt "heng" i calipperen bak på høyre side, så byttet rep sett til denne og venstre foran da denne også hadde litt treg retur. Skulle ha byttet alle 4 calippere, men det funker sikkert til over vinteren :)
Jeg fant noen hjulspacere i garagen på 25 mm med rette boltsirkelen. Det ble 5mm i bredeste laget, så jeg dreide de ned til 20 mm. Så sammen med 8X18 og ET 45 ser det mer riktig ut med vinterhjula på også.

Bilstein B6.
Image

Sliping av rustkant før montering av nye foringer på bærebruer bak.
Image

Da var greiene på plass :)
Image

Her er bilde av den gamle og den nye Multiremstrammeren.
Image
Last edited by Racemouse 1 on 23 Jan 2014, 22:45, edited 1 time in total.
i ll rather go sideways!
Cyberscott
-
-
Car: T3 syncro afn. t4 syncro x2
Phone: 41466324

Post by Cyberscott »

hei. tøft prosjekt du har. så det var johan som ordnet programvare til bilen din altså. var innom anders på ecconor og johan hadde nevnt en 151 t4 som hadde tatt clutchen med en gang under programering :) er johan som skal få lov til å trylle litt med bilen min også :) har darkside performance clutch kit til t4 ? kan ikke si jeg fant annet enn orginalt til t4 jeg? kanskje jeg er blind :P lagde du eksosen din selv eller ble det kjøpt noe sted?

mvh fredrik
-1990 vw Golf 2 vr6 kompressor
-1989 vw Rallye Golf G60
-1991 T3 syncro afn
-2003 T4 2,5tdi syncro
-2002 T4 2,5tdi syncro
-1990 Golf mk2 16VT
Racemouse 1

Post by Racemouse 1 »

Da blir det ny turbo !... :) I dag sa turboen takk for seg,. total ras!.., så da blir det et tupp bak til meg selv for å oppgradere til Gtb 2260vnt :twisted: Nå har jo original turboen hengt med minimum 250k ( litt vanskelig å vite eksakt, da bilen har hatt et motorbytte tidligere..) så det var vel innenfor forventet når den plutselig skal yte max etter så mange km... :wink:. Tror jeg tar hintet å går for ny clutch samtidig…har jo ikke fått prøvd ut bilen helt, pga clutch slipp. Johan som mapper for meg bare jublet, og sa..så jævla bra! nå runder vi 250 hk :) Hehe..det er jo ikke han som betaler, for detta blir itte gratis.. :? Oppgradert clutch med dobbelmasse svinghjul koster jo litt, og Vnt turboene er ikke billigst de heller….Vi får se hva vi får tak i av turboer på bruktsiden først…2260 sitter originalt på bmw, volvo og audi med 3l tdi om jeg ikke tar feil, så om det er noen som vet om noen brukt, så hadde jeg satt pris på det :)

Cyberscott:
Takker for at du liker'n :) Ja, Johan har tuklet litt med denna også hehe.. :wink: Darkside har ikke no oppgradert clutch på hjemmesiden sin til t4. Jeg kontaktet dem, og de skaffer det jeg trenger. Nå er det litt spesiellt til Ahy/Axg motorer, man har ikke det samme utvalget som til de andre, dersom man ikke velger å ta den helt ut å spesial modde et enkelmasse sv hjul å gå for 228mm clutch, det er en mulighet, men som jeg ikke gidder å gjøre på hverdagstralla :wink:
Eksosen på bilen min har jeg laget selv, grei skuring og en rett fram jobb ( i fht gatebilen som har dobbelt 4", 4 potter, oppflyttet gulv og tilpasset x i ramma :? :)
Tenkte jeg skulle ta en prat med han Anders på Ecconor ang dyser, det blir jo litt upløyd mark her også, da det ikke er spesiellt mange som trimmer ahy/axg. Litt lettere med Acv, der har alt blitt prøvd og gjort en mill ganger før :)

Forøvrig har jeg tatt noen bilder av hvordan man kan montere stabstag bak uten å bruke blindnagler. Tenkte å legge de ut så fort jeg får mulighet :)

Godt jeg ikke har solgt gamlebilen enda, så blir man ikke helt uten T4 :D
i ll rather go sideways!
Racemouse 1

Post by Racemouse 1 »

Da er denne på vei fra Darkside ! :D

Gtb 2260vk

Image

Bestillte samtidig Sachs SRE clutch med DM svinghjul.

Image
i ll rather go sideways!
Cyberscott
-
-
Car: T3 syncro afn. t4 syncro x2
Phone: 41466324

Post by Cyberscott »

mye kom clutchen på ? må vel egentlig ha noe slikt jeg å etterhvert :P
-1990 vw Golf 2 vr6 kompressor
-1989 vw Rallye Golf G60
-1991 T3 syncro afn
-2003 T4 2,5tdi syncro
-2002 T4 2,5tdi syncro
-1990 Golf mk2 16VT
Racemouse 1

Post by Racemouse 1 »

Clutchen kom på 775 pund.
i ll rather go sideways!
Brutal1ty
-
-
Car: Touran '09 - Caravelle '97
Phone: 99417721

Post by Brutal1ty »

Kult projekt :D

Først må jeg jo bare spørre, du sier hobbybilen har 2000nm, hvordan bil er dette?

Også nr 2, jeg vurderer og skaffe meg ny t4 selv også og modifisere motor, men vært litt skeptisk med og dra det får langt da jeg kommer til og kjøre med henger, veit ikke om du bruker en annen t4 som trekkbil eller ikke om du har noe erfaring med om hvordan motoren tåler trykket ved og være såpass trimmet opp og bilfrakter? (driver med banekjøring selv når jeg har tid)
Touran '09
Caravelle '97
--------------------
Belysning til fleste typer kjøretøy:
http://lysstyrke.no/
Post Reply