Tja, noen forslag til planer?

Har ikke tenkt så langt enda egentlig, har en lang ønskeliste, men det går ikke så fort. I vinter har den som nevnt stått urørt inne, så jeg har starta med en liten opprydding ihvertfall.
Noen ideer:
-Nye felger - 16" stål med kapsel og whitesides. Er ferdig sveisa, men tror jeg skal blåse og proff-lakke de.
-Brune Coach-tepper - Slike jakter jeg på, gummien som er i bilen nå er ganske råtten.
-Sveise beltefester - disse er dårlige, fikser på det når/hvis jeg finner noen brune tepper.
-Bøttelykter - Har noen store Hella leggende, vurderer om de skal på, evt. lakkes i bilens fargekombo.
-GL-fangere - Har slike også, men er usikker på om krom kler bilens tema.
-Sykkelstativ - Har jeg også, et slikt i rør.
-"Helrøde" baklykter - nesten, ihvertfall uten ryggelys. Disse skal på, men skal mikke litt mer lys i de først.
-Servostyring - Vurderer elektronisk, vanskelig å finne fornuftig plass til tradisjonell løsning med den motor-løsninga jeg har nå.
-Turbo - Kanskje, kanskje ikke. Nå har jeg hatt en 1,6 td som vinterbil, er jo deilig med litt mer drag da...
-Camping-innredning - Har overtatt noe rask som kan brukes til mal (fra Paul), mulig det blir litt snekring.
-Takgrind - bytta bort den forrige jeg hadde i et trekkspill, har fått tak i ei stor IGLA-grind til erstatning.
-Vedheng - Jakter en poletta eller noe slikt (gammelt) til det lille som er av turvirksomhet, gjerne prosjekt.
Målet er som alltid SCC som i år avholdes 9.-11. august. Om alle planer skulle skjære seg, har jeg ordnet alternativ overnatting.

Bildet ble tatt i går, bilen er altså offisielt ute av vinterdvalen.