LYKTESPYLERE

Caravelle/Transporter 1980-1991/Syncro -92
Post Reply
klundre

LYKTESPYLERE

Post by klundre »

Er det noen som vet om lyktespyler dysene på mine runde lykter passer på de rektangulære
HUSK VERKTØYKASSA.......

MOTOR UT/INN 10 GANGER....
Martin Sandvik
-
-
Car: 2010 Multivan T5
Phone: 40204030

Post by Martin Sandvik »

Vet i hverfall at de ikke er like men om du får dine til å passe gjør du sikkert

martin
SYNCRO
-
-

Re: LYKTESPYLERE

Post by SYNCRO »

klundre wrote:Er det noen som vet om lyktespyler dysene på mine runde lykter passer på de rektangulære
Om du er "TØFF" nok, kan du bare bore et par huller i metallplata under grillen og feste spylerdysene der.
klundre

Post by klundre »

SYNCRO wrote:
klundre wrote:Er det noen som vet om lyktespyler dysene på mine runde lykter passer på de rektangulære
Om du er "TØFF" nok, kan du bare bore et par huller i metallplata under grillen og feste spylerdysene der.
Er de festa på samme måte som til de runde?

Bilen min bærer preg av et "friluftsliv" så ingen ting er umulig.
Jeg går med planer om og lage coach paneler i syrefast dørkplater,det er den delen av bilen som får mest bank
HUSK VERKTØYKASSA.......

MOTOR UT/INN 10 GANGER....
SYNCRO
-
-

Post by SYNCRO »

klundre wrote:
SYNCRO wrote:
Er de festa på samme måte som til de runde?

Bilen min bærer preg av et "friluftsliv" så ingen ting er umulig.
Jeg går med planer om og lage coach paneler i syrefast dørkplater,det er den delen av bilen som får mest bank
Du bare bruker de spylerdysene du har,altså fra den grillen med runde lykter. Bor huller og skru fast med de samme monteringsdetaljene som på grillen.
Post Reply