LYKTESPYLERE
LYKTESPYLERE
Er det noen som vet om lyktespyler dysene på mine runde lykter passer på de rektangulære
HUSK VERKTØYKASSA.......
MOTOR UT/INN 10 GANGER....
-
Martin Sandvik
- -

- Car: 2010 Multivan T5
- Phone: 40204030
Re: LYKTESPYLERE
Om du er "TØFF" nok, kan du bare bore et par huller i metallplata under grillen og feste spylerdysene der.klundre wrote:Er det noen som vet om lyktespyler dysene på mine runde lykter passer på de rektangulære
Er de festa på samme måte som til de runde?SYNCRO wrote:Om du er "TØFF" nok, kan du bare bore et par huller i metallplata under grillen og feste spylerdysene der.klundre wrote:Er det noen som vet om lyktespyler dysene på mine runde lykter passer på de rektangulære
Bilen min bærer preg av et "friluftsliv" så ingen ting er umulig.
Jeg går med planer om og lage coach paneler i syrefast dørkplater,det er den delen av bilen som får mest bank
HUSK VERKTØYKASSA.......
Du bare bruker de spylerdysene du har,altså fra den grillen med runde lykter. Bor huller og skru fast med de samme monteringsdetaljene som på grillen.klundre wrote:Er de festa på samme måte som til de runde?SYNCRO wrote:Om du er "TØFF" nok, kan du bare bore et par huller i metallplata under grillen og feste spylerdysene der.klundre wrote:Er det noen som vet om lyktespyler dysene på mine runde lykter passer på de rektangulære
Bilen min bærer preg av et "friluftsliv" så ingen ting er umulig.
Jeg går med planer om og lage coach paneler i syrefast dørkplater,det er den delen av bilen som får mest bank