Ombygging fra Transporter til Multivan (Allstar).

T4-Prosjekter (Caravelle/Transporter 1991-2003)
Post Reply
oksnes77
Car: T5 Multivan 180 4M DSG, T4 Transporter 2,5 TDI
Phone: 90773688

Ombygging fra Transporter til Multivan (Allstar).

Post by oksnes77 »

Hei folkens, eg har ein Transporter 1999 mod, som eg planlegger å bygge om.

Den er allerede registert som personbil med kvite skilt, den har tidligere vert handycap bil, alt dette utstyret er fjerna, og den er no 4 seter, 2 enkle og faste "busseter" bak sjåførsete.

Eg kjøpte meg ein delebil, ein 1994 Multivan Allstar, som eg tenkte å flytte over det meste av interiøret fra den, til Transporteren,
planen er å flytte over baksetet, og dei 2 orginale setene som står mot kjøreretningen.

Eg har vert innom biltilsynet for å sjekke om det var nokon spesielle hensyn å ta, det skulle det ikkje være sidan det i utgangspunktet er samme bilen, riktignok forutsatt at dersom boltar eller noko må bytast så blir det brukt riktige dimensjonar/strekkfasthet/gjengetype etc. dette skal gå ganske greit.

Men eg har uansett oppdaga ein ting som eg er usikker på, og som eg ikkje får sjekka fysisk før eg starter på jobben, som eg lurte på om nokon her inne kan svare på.

Dei 2 seta som står mot kjøreretningen, dei er det jo hurtigfeste på, og i dørken så er det 2 "øyekroker" som holder sete på plass, er desse ein integrert del av karrosseriet? Eller er dei skrudd fast på ein måte?
Dersom det er integrert, finnes dei då også i Transporteren klar til bruk?

Grunnen til desse spørsmåla, er at eg så langt i vinter ikkje har hatt tid, eller tenperatur til å starte demontering av Multivanen, dessutan så har eg kryssfinerdørk og linoleum i Transporteren som skjuler alt.

Legger ved eit bilde frå Multivan'en

Når dette prosjektet er ferdig, så blir det vel ein "Transvan" eller kansje ein "Multiporter"!?
Image
Mvh

Oksnes77

T4 1998 2,5 TDi AUT, Transporter-Multivan
T5 2011 2,0 bTdi 180 hk 4x4 DSG Multivan
Der Postmeister
-
-
Phone: 99454090

Re: Ombygging fra Transporter til Multivan (Allstar).

Post by Der Postmeister »

Det aller meste av fester i gulv skal være på plass i en Transporter, men det er ikke alltid det er borret hull i gulvet så gjengene er tilgjengelig. Du finner et lite søkk i gulvet der som markerer hvor hullet skal være. Derimot er jeg litt mer usikker på om bilbeltefester og gjenger i vegger generelt er der de skal være.

Dessuten er de to fremre setene i en norsk Multivan 1 modifisert(ødelagt) i understellet og det som ofte står i midten er noe som er laget for å få minibuss utav de. Det samme gjelder plata bak baksetet.
Rune Andersen

-1988 112i Transporter
-2003 Vr6 Transporter
-2017 TDi Transporter

Image
oksnes77
Car: T5 Multivan 180 4M DSG, T4 Transporter 2,5 TDI
Phone: 90773688

Post by oksnes77 »

Feste i gulvet er ikkje eit skruehull, bildet var ikkje så veldig bra, men det ser ut som ein fordjupning i gulvet, der "stolbeina" går nedi og inn på ein "bolt", som eit slags hengsle, det er riktignok ikkje mulig å sjå om dette er ein del som er skrudd fast til gulvet, eller om det er integrert i gulvet, eg vil jo finne dette ut når eg demonterer Multivanen og tek ut gulvmatta, men dersom nokon her har demontert ein slik bil og veit svaret, så hadde det vert fint.

festene til bilbeltfester ser ut til å stemme bra, det eine er i bruk i dag til det eine passasjersete bak, nokon av dei andre har eg brukt til stroppefester når eg frakter store tunge ting, som glas og dører etc.

Multivanen var registrert som 9 seters personbil, men har vert 10 seters minibuss, men planen min er å kun bruke 7=2+2+3.
Plata bak lager eg ny, dei 2 seta mot kjøreretningen er vel bygd om i Norge? Så dei kan eg vel bygge tilbake til originalt?
Det sete som var i midten der, skal ikkje flyttes over! Der skal det være passasje/plass til kjølebag!
Mvh

Oksnes77

T4 1998 2,5 TDi AUT, Transporter-Multivan
T5 2011 2,0 bTdi 180 hk 4x4 DSG Multivan
t21500
-
-
Phone: 9081tjueen99

Post by t21500 »

Et slikt feste er det neppe i transporteren. Har ikke sett slike selv, men har heller ikke eid noen multivan :wink: .
Pål Strand
Der Postmeister
-
-
Phone: 99454090

Post by Der Postmeister »

søk på multivaner på mobile.de så ser du hva som er gjort
Rune Andersen

-1988 112i Transporter
-2003 Vr6 Transporter
-2017 TDi Transporter

Image
Post Reply