Den er allerede registert som personbil med kvite skilt, den har tidligere vert handycap bil, alt dette utstyret er fjerna, og den er no 4 seter, 2 enkle og faste "busseter" bak sjåførsete.
Eg kjøpte meg ein delebil, ein 1994 Multivan Allstar, som eg tenkte å flytte over det meste av interiøret fra den, til Transporteren,
planen er å flytte over baksetet, og dei 2 orginale setene som står mot kjøreretningen.
Eg har vert innom biltilsynet for å sjekke om det var nokon spesielle hensyn å ta, det skulle det ikkje være sidan det i utgangspunktet er samme bilen, riktignok forutsatt at dersom boltar eller noko må bytast så blir det brukt riktige dimensjonar/strekkfasthet/gjengetype etc. dette skal gå ganske greit.
Men eg har uansett oppdaga ein ting som eg er usikker på, og som eg ikkje får sjekka fysisk før eg starter på jobben, som eg lurte på om nokon her inne kan svare på.
Dei 2 seta som står mot kjøreretningen, dei er det jo hurtigfeste på, og i dørken så er det 2 "øyekroker" som holder sete på plass, er desse ein integrert del av karrosseriet? Eller er dei skrudd fast på ein måte?
Dersom det er integrert, finnes dei då også i Transporteren klar til bruk?
Grunnen til desse spørsmåla, er at eg så langt i vinter ikkje har hatt tid, eller tenperatur til å starte demontering av Multivanen, dessutan så har eg kryssfinerdørk og linoleum i Transporteren som skjuler alt.
Legger ved eit bilde frå Multivan'en
Når dette prosjektet er ferdig, så blir det vel ein "Transvan" eller kansje ein "Multiporter"!?