Well, fordelen er at jeg la om bakhjula før jeg var oppom Norefjell med jobben forrige uke, og dermed gjenstår jo usle to hjul å feilsøke - fordomsfull som jeg er mot felgkast så skal jeg teste høyre side først. -Neste helg
Ser det er svingunderstell og heveunderstell som kan komme til å gå her på forumet om nye eiere ikke vil ha, den eldre kjøleboksen min går medd bilen tenker jeg - så dem prisa rundt 300,- så det gjør ikke noe (pluss at jeg har en større en jeg kjøpte av Nick).
Får ta meg en testrunde i eftas og ta ei vurdering om jeg skal teste med reservehjulet foran, og da finne ut allerede hvilken felg vi schnakkeråm, da. Sjekke lufttrykk rund baut, åkkesom og ettertrekke hjulboltene.
-Forresten - dersom ikke bilen er solgt innen romjula stikker jeg oppom Risløkka og leverer inn skiltene.
-Det er ikke noe mer mikkmakk rundt det enn at så lenge jeg gjør det innen 311211 og har på prøveskilt hjem igjen, så slipper jeg årsavgifta for neste år ?
Kan det stemme at de beholder skiltene der i 6 uker ? Sånne lame ass plastskilt vil jeg jo ikke ha så jeg håper jo nye eiere kjenner sin besøkelsestid