Under den siste auksjonen for forsvaret på Lillehammer kom jeg meg unna med en T3 doka, som jeg hadde vært på utkikk etter.
Det lå også tidligere en tråd om denne her, men finner den ikke igjen. Her er et par bilder, sikkert noen av dere som husker den.

Det er en 86 modell 1.6D som ble bestilt av forsvaret i militærgrønn farge, men som senere har gått hos luftforsvaret på Rygge, derav gråmalingen som er malt over samt ørnen (merket til en av de skvadronene der tror jeg). Jeg skal forsøke å kontakte noen der for mer info. om bilens historie. Moro om det var noen her inne som hadde mer info. om den også.
Jeg hentet den i slutten av november og siden har den egentlig stått. Har ikke hatt mulighet til å se på den før nå. Det var ikke liv i den når jeg kjøpte den, men sto kun med sommerhjul så det hadde blitt henger uansett. Ellers er bilen ganske så hel og fin. Eneste rusten jeg har funnet er på høyre bakskjerm hvor det har vært en skade og malingen har flasset av. Ellers har bakfangeren noen bulker samt hjørnekassene og setene foran er bitte litt slitt. Tror ikke jeg kommer til å gjøre noe med det engang. Setene i hvertfall.
Planen er å få den kjørbar (godkjent og på skilter) og senk/hjul. Synes de bilene her er tøffe. Det er min første T3 og håper jeg kommer til å trives med den. Det blir sikkert en del spørsmål, og satser på god hjelp her. Det er vel her alle bussmenneskene er samlet.
Ole Magnus