Hjælp....Bilen min er borte!!

Caravelle/Transporter 1980-1991/Syncro -92
Bullitt

Hjælp....Bilen min er borte!!

Post by Bullitt »

Hvis noen ser en hvit og rustflekkete Transporter Syncro med reg.nr DF40717 (grønne skilter), vil jeg gjerne ha beskjed. Den blei stjålet i Fredensborgveien i Oslo, på torsdag kveld 7.4.05. Det er første gang den har stått i sentrum på kveldstid siden jeg kjøpte den. Den blei borte i løpet av 2 timer :cry:

Mobilnummeret mitt er: 95904606

Martin: det kan se ut som jeg ikke trenger vannrøret allikevel ....
Ørnulf
-
-
Car: T3 Syncro Scooby, T3 Westy Atlantic Syncro

Jøss!

Post by Ørnulf »

Min og ble stjålet(se post). Det er jo nesten i samme området og. Skulle tro noe var rundt og samlet inn Syncroer....
Bullitt

Post by Bullitt »

Jeg så akkurat det. Det er vel noen som crosser uti skauen et sted da :wink:
Det værste for meg var egentlig ikke bilen, men setene til bobla jeg restaurerer + masse andre ting lå baki den :cry: Det er sikkert sånt som kjeltringene bare lemper ut ved første anledning....
Rapidspeed
-
-
Car: -87 GL Syncro,-88 2wd aut GL
Phone: 95095170

Post by Rapidspeed »

Fy skam å si noe sånn bullitt... he he he... håper virkelig den dukker opp igjen snart , om ikke helt 100 så ihvertfall nogenlunde hel... Føler med deg
-19 Tesla model 3 LR
-91 Caravelle westfalia TDI Syncro

Jan..
Member of GangsterCapCrushers...
Member of Vw Militaria Norway, syncrodust nr1
RZR-Jånni
-
-
Car: 1967 og 1991
Phone: 975 976 57

Post by RZR-Jånni »

Føler med deg og du andre... Må være kjipt å miste bilen sin.
Jon-A. Sognnæs.
67 Sika
91 Caravelle Syncro 2,1wbx
Bullitt

Post by Bullitt »

Oppdaga til min store forskrekkelse at jeg ikke har tyveriforsikring på bilen heller :(
Så nå MÅ politiet finne den. Men jeg antar at de har kallt inn ekstramanskaper, satt igang spaning, sendt ut helikopteret og satt opp veisperringer rundt byen.
coachman

Post by coachman »

Det er vel kanskje ikke BILENE våre som er attraktive, men delene. Dessuten så er det noen russebiler som oppgraderes i disse dager....
Rapidspeed
-
-
Car: -87 GL Syncro,-88 2wd aut GL
Phone: 95095170

Post by Rapidspeed »

Tror nok du er inne på noe der coachman...
Ang russen
-19 Tesla model 3 LR
-91 Caravelle westfalia TDI Syncro

Jan..
Member of GangsterCapCrushers...
Member of Vw Militaria Norway, syncrodust nr1
Syncroeier
-
-
Car: T3 Syncro DJ '88

Post by Syncroeier »

har også merket de svina, russebilen til søster sto på inngjerdet omeråde i vinter, og alle høyttallere samt et momoratt ble tatt.. merkelig nok hadde de prøvd å starte bilen, knust låsen fullstendig.. ikke godt å si hvordan de skulle komme derfra uten batteri eller adgang til porten(kanskje de hadde det, hvem vet)..

irriterende uansett!
sklepp
-
-

Post by sklepp »

enkleste måten å finne de tjuvraddene på er å sette ut en syncro til der.. bare å vente i en busk eller noe, og hive seg innpå (bør gjøres sammen med polit)i, om ikke første forsøk lyktes, så kan man jo prøve et par ganger.
1987 Westy Hightop
Caravelle-Kai
-
-

Post by Caravelle-Kai »

sklepp wrote:enkleste måten å finne de tjuvraddene på er å sette ut en syncro til der.. bare å vente i en busk eller noe, og hive seg innpå (bør gjøres sammen med polit)i, om ikke første forsøk lyktes, så kan man jo prøve et par ganger.
Og har ikke Politiet tid, kan sikkert Syncro-Eskild bli med i stedet. 8)
2013 Ford Kuga 2,0 TDCi Powershift - Til salgs!
1999 T4 Caravelle 2,5 tdi
1990 T3 Caravelle Coach 1,6D
1975 VW 1200 Jeans
1974 VW 1200 Jeans (konebil)
Coach-Kameraden og Eksil-Rundlyktgeriljaen.
Ørnulf
-
-
Car: T3 Syncro Scooby, T3 Westy Atlantic Syncro

*sukk*

Post by Ørnulf »

Men hva kan man gjøre for å finne den??? Etter å ha blitt på fornavn med de som arbeider på inntauingstomta, konstant flakkende blikk etter syncroen min(uten bakfanger, se annen post), uten resultat, begynner jeg og tro at den er i Polen eller blir tatt fra hverandre i en garasje på Elverum.
What to do? Frustrerende....

Caravelless!
Bullitt

Post by Bullitt »

Er ganske frustrerende ja... I og med at jeg ikke hadde tyveriforsikring, kan jeg ikke gjøre annet enn å håpe at den dukker opp igjen. Jeg speider etter T3'er overalt nå. Hvis de fortsatt er i byen, dukker de vel opp før eller siden....
sklepp
-
-

Post by sklepp »

Dere har ikke bilde av den? Skiltnr? Isåfall, så kunne det vært håp om jeg kunne sett den, er mye rundt i området skullerud til hellerud til furuset
1987 Westy Hightop
Bullitt

Post by Bullitt »

Jeg har lagt ut bilde av bilen min her:

http://www.oslovwclub.no/Etterlysninger/pem_t3.jpg

Ørnulf: Hvis du har et bilde av bilen din, kan du maile den til meg, så skal jeg legge ut den der også. Tror faktisk jeg skal lage en egen etterlysnings side. Det får bli et prosjekt seinere idag.
sklepp
-
-

Post by sklepp »

Seriøst, jeg trur jeg så det i byen i dag, kjørte forbi meg da jeg stressa med å parkere! Dette var vel rundt... halv 5 tiden.. på bjølsen et sted.. Det var iaffal en hvit transporter med grønnskilter og ikke klassiske VW kapsler, og blikk isteden for ruter bak.. og det var noe rart på siden der, men jeg rakk ikke se noe på den, da jeg stressa med å parkere.. Men den var faretruende lik!

Dette tyder kanskje på at bilen er i full drift, i oslo område, byen.?
1987 Westy Hightop
orjan

hehe

Post by orjan »

sklepp wrote:Seriøst, jeg trur jeg så det i byen i dag, kjørte forbi meg da jeg stressa med å parkere! Dette var vel rundt... halv 5 tiden.. på bjølsen et sted.. Det var iaffal en hvit transporter med grønnskilter og ikke klassiske VW kapsler, og blikk isteden for ruter bak.. og det var noe rart på siden der, men jeg rakk ikke se noe på den, da jeg stressa med å parkere.. Men den var faretruende lik!

Dette tyder kanskje på at bilen er i full drift, i oslo område, byen.?
hehehe :lol: Kan ikke være serlig lure disse tyvene.. stjeler en bil og bruker dn i samme område.. vis det er den samme :)

Synd med at bilen er stjålet. kjipt da
Bullitt

Post by Bullitt »

Da er jeg tilbake etter sightseeing på Bjølsen. Ser dårlig ut...
Fant to hvite Transportere som kunne ligne. En 2wd uten kapsler, og en Syncro med originale kapsler. Min er forøvrig ganske rustflekkete, og har (hadde?) påbegynt campinginnredning og gardiner...
sklepp
-
-

Post by sklepp »

hmm ja, jeg har nå skrevet ned skilnret til bilen din, og telefon nret.. så jeg skal spane etter den bilen neste gang jeg ser den ;)
1987 Westy Hightop
orjan

Post by orjan »

er dette populære biler... siden de stjeler disse, eller er d tilfeldig hmmm :? jeg har hatt min i 6 mnd har alarm men den tuller litt så jeg bruker den ikke, burde kansje har anlegg.
bør kansje fikse den da, er så glad i min bønne boks, ruster litt i skøytene da :(.. hehe
Bullitt

Post by Bullitt »

Trafikketaten kunne opplyse meg at bilen min fikk en parkeringsbot ved Sporveisgata 33, fredag morgen. Jeg kasta meg inn i en bil og raste ned dit, men der var den tydelig ikke lenger. Det tyder i det minste på at den kanskje er i Oslo fortsatt.....
sklepp
-
-

Post by sklepp »

Jeg trur vi er ganske klare på det nå ja. Jeg trur dette er en bil som blir funnet igjen, i god behold ;) Håper det ordner seg..
1987 Westy Hightop
Bullitt

Post by Bullitt »

Nå er bilen tilbake!!!!
Politiet fant den på Sandaker. Kosta meg 2000,- å få den ut hos Viking, men jeg var egentlig bare letta. Ser ut som alt er i den ennå. Det var rota mye i den, og jeg fant en sprøyte der inne. Jeg skal ta en vareopptelling og desinfisering i den etterpå.

Får håpe Ørnulf sin dukker opp igjen også...
sklepp
-
-

Post by sklepp »

sikkert en narkoman som har kjørt den.. men så fint at dne kom tilbake da, gratulerer..
1987 Westy Hightop
Bullitt

Post by Bullitt »

Jo takk. Er akkurat ferdig med ryddinga i den nå. Det eneste som mangler er den flotte kromma plastkoppen til hengerfestet, som var nyinnkjøpt på Biltema til den nette sum av 8 kroner. Projektzwo lyktene, verktøyet mitt, og interiøret til bobla mi lå der fortsatt. :D
Post Reply