Girkassa er gåen, kva gjer eg med bilen min? HASTAR!

Caravelle/Multivan/Transporter 1991-2003
Post Reply
Inger

Girkassa er gåen, kva gjer eg med bilen min? HASTAR!

Post by Inger »

Kven vil hjelpe ei dame i nød?
Eg har ein caravelle syncro, 93-modell. Bilen har gått fint, men for ca tre månader sida rauk kløtsjen, og eg fekk skifta den.
Eg bur på Vestlandet (Sogn og Fjordane), men forrige veke var eg på ferie i Oslo. Eg kom fram dit, men merka at det var noko litt unormalt med giringa dei siste 10 mila eg køyrde (bilen var tyngre enn normalt å få ned i gir, f.eks frå 3. til 2. eller frå 4. til 3., og når eg hadde han i 5. gir hoppa han ut (over til fri) nokre gongar.) Har aldri hatt trøbbel med giringa før på bilen, og høyrde heller ingen unormale lydar.
Då eg starta opp bilen neste dag, var det plutseleg ikkje mogleg å få bilen i gir i det heile teke, girstanga sto heilt fast. Vart nødt til å få tak i NAF-bil som kunne køyre han til verkstad.
No har verkstaden sett på bilen, og dei seier at girkassa er gåen (det rant visst ut tannhjul då dei tappa girolje). Den verkstaden skal ha 70000 for å skifte kasse, og det er naturlegvis uaktuelt, då bilen sikkert ikkje hadde ein salgsverdi på meir enn ca 25000 max då han var i orden.

Spørsmålet mitt vert; Kva i all verda gjer eg med bilen min? Er det berre å få han på skrapen så fort som råd? Eller finnes det privatfolk/verkstader el i Oslo som fiksar sånt MYKJE rimlegare? (Max ca 20000 for jobb og kasse).
Eller finnes det nokon der ute som er interessert i å kjøpe bilen min (som delebil eller for å fikse han), og som kan hente han på verkstaden i Oslo der han står? (alle bod over vrakpant er av interesse! Som sagt er det heilt ny kløtsj på han.)
Bilen er som sagt ein 93-modell, syncro (4-hjulstrekk). Han har 8 seter, og har fungert kjempegodt som familiebil for meg og dei fire ungane mine.
Det HASTAR veldig å ta ei avgjerd, då bilen som sagt står på verkstad i Oslo, og eg sit i Sogn og Fjordane. Har ingen kjente i Oslo som kan hjelpe meg, verken med å undersøke ting eller å frakte/taue bilen nokon plass.
Håpar på tips, råd, hjelp!
Helsing ei fattig aleinemor som er heilt hjelpelaus utan bil i bygdenorge :)
Der Postmeister
-
-
Phone: 99454090

Post by Der Postmeister »

Klassisk eksempel på høyere bruksverdi enn salgsverdi dette dessverre. TIl den summen du er villig til å reparere for, så fant jeg flere Syncro på finn som er i nærheten av dette. Enkleste er jo ny bil, men man vet jo ikke hva man får, bare hva man har, og brukt den gamle som delebil til den nye. Det er ikke lett å anbefale deg hverken det ene eller andre, men jeg trur jeg ville vurdert ny bil.
Rune Andersen

-1988 112i Transporter
-2003 Vr6 Transporter
-2017 TDi Transporter

Image
Peter
-
-
Car: T4 TDI ACV CC
Phone: 90877396

Post by Peter »

Uff ,det høres dyrt ut .ta en telefon til Heggen Bil, ikke langt fra oslo ,leste at de har masse deler til t4, å spørre koster ikke noe ,kansje de skifter for deg også ? lykke til .
Peter
Bussfeber skal ikke helbredes ,bare vedlikholdes .
T4 California Coach 98 Modell ACV 102 HK TDI
Passat 3B Sedan 99 Modell 1.6 101 HK B
Torbo
-
-
Car: T4
Phone: 91144666

Re: Girkassa er gåen, kva gjer eg med bilen min? HASTAR!

Post by Torbo »

Inger wrote:Kven vil hjelpe ei dame i nød?
Eg har ein caravelle syncro, 93-modell. Bilen har gått fint, men for ca tre månader sida rauk kløtsjen, og eg fekk skifta den.
Eg bur på Vestlandet (Sogn og Fjordane), men forrige veke var eg på ferie i Oslo. Eg kom fram dit, men merka at det var noko litt unormalt med giringa dei siste 10 mila eg køyrde (bilen var tyngre enn normalt å få ned i gir, f.eks frå 3. til 2. eller frå 4. til 3., og når eg hadde han i 5. gir hoppa han ut (over til fri) nokre gongar.) Har aldri hatt trøbbel med giringa før på bilen, og høyrde heller ingen unormale lydar.
Då eg starta opp bilen neste dag, var det plutseleg ikkje mogleg å få bilen i gir i det heile teke, girstanga sto heilt fast. Vart nødt til å få tak i NAF-bil som kunne køyre han til verkstad.
No har verkstaden sett på bilen, og dei seier at girkassa er gåen (det rant visst ut tannhjul då dei tappa girolje). Den verkstaden skal ha 70000 for å skifte kasse, og det er naturlegvis uaktuelt, då bilen sikkert ikkje hadde ein salgsverdi på meir enn ca 25000 max då han var i orden.

Spørsmålet mitt vert; Kva i all verda gjer eg med bilen min? Er det berre å få han på skrapen så fort som råd? Eller finnes det privatfolk/verkstader el i Oslo som fiksar sånt MYKJE rimlegare? (Max ca 20000 for jobb og kasse).
Eller finnes det nokon der ute som er interessert i å kjøpe bilen min (som delebil eller for å fikse han), og som kan hente han på verkstaden i Oslo der han står? (alle bod over vrakpant er av interesse! Som sagt er det heilt ny kløtsj på han.)
Bilen er som sagt ein 93-modell, syncro (4-hjulstrekk). Han har 8 seter, og har fungert kjempegodt som familiebil for meg og dei fire ungane mine.
Det HASTAR veldig å ta ei avgjerd, då bilen som sagt står på verkstad i Oslo, og eg sit i Sogn og Fjordane. Har ingen kjente i Oslo som kan hjelpe meg, verken med å undersøke ting eller å frakte/taue bilen nokon plass.
Håpar på tips, råd, hjelp!
Helsing ei fattig aleinemor som er heilt hjelpelaus utan bil i bygdenorge :)
– Hei jeg har sjekket en del deleleverandører som selger brukt. Jeg har en 92-modell selv, men ikke synkro. Heggen er en god kontakt, Kongssvingerbruktdeler er en annen. Men det er flere, avhengig av hva som er nærmest for deg. Reparasjon er kanskje det viktigste å få gjort på en rimelig måte.
Last edited by Torbo on 23 Jul 2009, 21:20, edited 1 time in total.
Torbo
Inger

Post by Inger »

Hei, og takk for fleire gode svar :wink:
Eg kontakta Heggen. Dei har diverre ikkje kasser på lager no, og dei skifter ikkje.

Det største problemet for meg er vel igrunn (som sagt) at eg er rundt 50 mil unna bilen, sidan kassa rauk då eg var på ferie. Bilen står i Oslo, eg bur i Sunnfjord (Sogn og Fjordane).
Eg kunne sikkert/truleg/kanskje fått nokon til å hjelpe meg med å skifte kasse her omkring (her KJENNER eg jo folk, i det minste!), men å få bilen hit går jo ikkje (det vert i så fall veldig dyrt reknar eg med). Sjølv er eg ei jente/dame på 36 som ikkje har noko som helst peiling på bilmekking.
Eit anna problem er at bilen står på verkstad i Oslo, og eg går ut frå at dei ikkje ynskjer å ha han ståande der i vekesvis og ta opp plass, så eg må ha han vekk derfrå fort. Og i Oslo har eg ingen andre plassar å ha bilen ståande.

Eg har difor igrunn landa på at eg vil prøve å selge bilen viss nokon vil ha han. Alternativet er viss det finnes ein eller annen supergrei person i Oslo-området som kan hente bilen, kjøpe bruktkasse og skifte kasse til meg for ein ikkje alt for høg sum... (max 20-25 tusen inkl alt).
Er som sagt VELDIG lite eg får gjort når eg sit her og ikkje kjenner nokon der bilen er....

Men som sagt selger eg gjerne, viss nokon vil ha bilen. (Har lagt inn annonse på "til salgs"). Open for ALLE bod! Må vekk SNARAST!
Torbo
-
-

Post by Torbo »

Hei!

"Litt ille å selge, men hvor står bilen? Kan jeg se på den? Det må vel være en utvei? Spesiell girkasse, siden det er så dyrt? Hvilke opplysninger har du fått om det?
Kanskje det er en løsning å kutte ut 4wd-en for å få en bedre pris?"
– Har noe erfaringer om det?
Last edited by Torbo on 23 Jul 2009, 22:47, edited 2 times in total.
Torbo
Even
-
-
Phone: 95011694

Post by Even »

Går å bygge om til 2wd,og bare fjerne mellomakselen.Men da er jo noe av vitsen med bilen borte da :)
Norsk natur er best sett gjennom frontruta på en lastebil.

For tiden uten VW buss, men....
Torbo
-
-

Post by Torbo »

– Hvor ofte trenger man 4wd? Men var det en av kritieriene for kjøpet, så er jeg enig...
Torbo
ola.gf

Post by ola.gf »

Prøv å ringe 95 79 99 13, kansje han kan hjelpe deg
Post Reply