Er det realistisk å finne en EU-godkjent til ca 10 000? Jeg har ikke så stort budsjett siden jeg har andre biler også. Nesten alt jeg finner av T3-er (syncro eller ikke) til rundt 10 000 har masse mangler, og må hentes på tilhenger. :/
Jeg har hørt litt om at 4wd systemet til syncro ikke bestandig er så holdbart og at flere deler ryker på en syncro... dere som har hatt/har syncro, hva er deres erfaringer?
Går det an å koble ut 4wd og bare kjøre med rwd uten store problemer?
Hvordan tar en original syncro (uten spesialdekk, subaru-motorer osv) seg fram i terreng? Min erfaring med den gamle t3-en var at i snø kunne den fort sette seg fast, men f.eks i skogen kom den seg fram på de mest utrolige stedene, opp bakker over stokk og stein.
Dere som har prøvd begge deler, hvordan er de i forhold til hverandre?
Leter masse på finn og autodb, håper dere gir tips hvis dere vet om noen bra annonser eller noen som selger!
btw... jeg tenkte kanskje det er lurt og vente til etter russetiden og se om det kanskje finnes noen flere t3-er da som har vært russebil? Kanskje ikke syncro er den vanligste russebilen, men er i hvert fall mange 2wd og har sett noen få syncroer før