Tåkelys

Caravelle/Multivan/Transporter 2004 - 2015
Post Reply
hunter
-
-

Tåkelys

Post by hunter »

Er det noen som har skiftet ut originale tåkelys på T5 med noe som lyser bedre? Jeg kunne tenke meg at tåkelysene lyste mer ut til siden... Er det mulig å vri originallyktene mer til siden? Det er jo god plass å skjære ut i plasten til andre lykter... noen som har løsning?

Martin: du har tenkt på xenon til tåkelysene dine... bare til pynt eller vil de gi bedre grøftelys også? kjøpes hvor?
Martin Sandvik
-
-
Car: 2010 Multivan T5
Phone: 40204030

Re: Tåkelys

Post by Martin Sandvik »

T5 130 tip wrote:Er det noen som har skiftet ut originale tåkelys på T5 med noe som lyser bedre? Jeg kunne tenke meg at tåkelysene lyste mer ut til siden... Er det mulig å vri originallyktene mer til siden? Det er jo god plass å skjære ut i plasten til andre lykter... noen som har løsning?

Martin: du har tenkt på xenon til tåkelysene dine... bare til pynt eller vil de gi bedre grøftelys også? kjøpes hvor?
Den elgen du ser i tåkelyset er det for seint alikavel, tåkelys er bare til pynt.
set i xenon så lyser det mye bedre
Martin Sandvik
-
-

Re: Tåkelys

Post by Martin Sandvik »

Martin Sandvik wrote:
T5 130 tip wrote:Er det noen som har skiftet ut originale tåkelys på T5 med noe som lyser bedre? Jeg kunne tenke meg at tåkelysene lyste mer ut til siden... Er det mulig å vri originallyktene mer til siden? Det er jo god plass å skjære ut i plasten til andre lykter... noen som har løsning?

Den elgen du ser i tåkelyset er det for seint alikavel, tåkelys er bare til pynt.
set i xenon så lyser det mye bedre
xenon insatser kan du kjøpe av meg, kr 2800
hunter
-
-

Post by hunter »

passer de rett i originalt eller må det gjøres endringer?
Finnes de på nettshop'en din?
Martin Sandvik
-
-

Post by Martin Sandvik »

De skal passe rett inn etter det jeg har hørt, nei jeg selger ikke da dete r for mye reklamsjon på sike sett
Raymond

Post by Raymond »

Jeg har xenon i sprederne mine, har hatt de et år nå uten problemer.
Fungerer veldig bra syntes jeg. :lol:
Post Reply