lydhorn virker ikke

Caravelle/Multivan/Transporter 1991-2003
Post Reply
Haga

lydhorn virker ikke

Post by Haga »

på min t4 92' virker ikke lydhornet... det klikker ikke i noe relee eller noen ting.. jeg tenkte at det kunne være sikringen som hadde gått..
dekselet på sikringsboksen min sitter ikke på fordi jeg mangler den festebolten på toppen (hvor kjøper jeg en sånn?) så kanskje jeg har nappa ut noe der ved en tilfeldighet..

men jeg aner ikke hvilke sikringer som er til hva, og så er det to ledninger som henger uten å være plugga i... noen som har oversikt over sikringsoppsettet? kan noen evt lage et bilde med oversikt over hvordan det skal være og hva som er hva?

takk på forhånd
TOBLERONEJAN
-
-

Post by TOBLERONEJAN »

Hei :) her har du en link, den er på tysk. Har på engelsk også men den må jeg i såfall sende den til deg på mail.
Det er sikkring nr 13, men er du sikker at det er sikkringen :?: Sjekk tuten om ledningene sitter på i det hele tatt. Den sitter over venstre forhjul, du ser den om du legger om hjula mot venstre.
All søle og vann går rett inn i tuten.
Fint hvis du legger inn hvor du bor i landet under navnet ditt så er det enklere og hjelpe deg.
Du mankerte den festebolten, dra på høggeren så finner du en der i en annen bil :mrgreen: http://www.vwportalen.dk/pdf/fejl/s17d_x-201.pdf
Livet er for kort til og kjøre kjedelige biler.

Jan ove sandnes
Drammen
Stian
-
-
Car: 2004 Multivan

Post by Stian »

prøvå se om det fortsatt er kontakt mellom ratt og rattstamme. Det skal være en slags "tapp" som skal gå inntil en ring på rattstammen, men om tappen er bøyd eller knekt blir det ingen TUUUT!! :lol:
Stian Korneliussen

2004 MULTIVAN HIGHLINE
Rudeboy
-
-
Car: T4b California Coach syncro
Phone: 666

Post by Rudeboy »

Hos meg ligger hornet i friluft inne i venstre forhjulbue fordi VAG fant det hensiktsmessig, og det var brudd i isolasjonen med da påfølgende brudd i ene lederen - må få lappa den kabelen snart :roll:

mvh,
Yngve S
TOBLERONEJAN
-
-

Post by TOBLERONEJAN »

Min tut tut virker heller ikke, tenkte og montere slike lastebil eller båt horn på taket. Er det lov eller ikke??
Last edited by TOBLERONEJAN on 22 Apr 2007, 19:54, edited 1 time in total.
Livet er for kort til og kjøre kjedelige biler.

Jan ove sandnes
Drammen
LubbeZild

Post by LubbeZild »

Mål med multimeter i horn tilkoblingen først,det er minst arbeid.
VW Multivan 2.5Tdi 2003 mod
Post Reply