Tillegsutstyr
-
pera.holm
- Car: T3 syncro 1988
- Phone: 97096562
Tillegsutstyr
Noen her som vet om det finnes innerskjermer å få kjøpt til bilene våre
: Lurer også på om man kan få kjøpt nye plastskjermkanter til skjermkantene foran av den typen der man monterer den ene (store) delen på døra, og den lille delen i bakkant av skjermbuen. 
Gefreiter
-
Der Postmeister
- -

- Phone: 99454090
Er dette den "gamle" typen som er av forkrommet messing?LARSER´N wrote:Hvis du ønsker kromhjulbue lister kan CD Bildeler skaffe.Spurte nettopp og pris er nesten 1k....
![]()
![]()
![]()
Lars
De som alle tøffe gutter skulle ha på bilene sine på 80-tallet.
Jeg har snublet over et firma som heter OK Import som leverer slike i høyglanspolert rustfritt stål til 890,- og de leverer til både T3 og T4.
http://www.mamut.com/okimport
Jepp Vegard dette var de vi leita etter i amazon-tia hehe.
Linken er bokført her,hadde sett den før for lenge siden men glemte den.Takker ,da blir det vel blanke lister etterhvert skal du se..
Lars
Linken er bokført her,hadde sett den før for lenge siden men glemte den.Takker ,da blir det vel blanke lister etterhvert skal du se..
Lars
Westfalia 86 høytak...Lækkert med 1,9 TDK ..
Radioamatør kallesignal LA2RRA.Medlem Norsk Radio Ræleliga.Tlf 004799784948
Radioamatør kallesignal LA2RRA.Medlem Norsk Radio Ræleliga.Tlf 004799784948
Amazon? Jeg husker bare at "alle" kjørte Manta,Ascona B,Granada og Volvo 240 med slike. Og jeg min Passat fant aldri slikt til min bil.LARSER´N wrote:Jepp Vegard dette var de vi leita etter i amazon-tia hehe.
Lars
Men det blir slike etter hvert på Caravellen bare jeg får ordnet ny lakk først.