Motoren rister som fy på tomgang (syncro 1.6 td). Vurderer nyrebelte. Med en gang jeg gir gass og kjører er ristingen vekke. Og forklaringen er at ............................. (fyll ut)
Må ikke ut med motor for å skifte motorfeste nei. Er dette et problem som akkurat har oppstått, eller har det vart lenge ? Feil tennpunkt på pumpa kan også gi kraftige vibrasjoner.
Har vart en stund. Tror det er motorfeste, for det her en løs sak der bak. Tror det er varmeskjoldet som er løst. Kan jo være et resultat av ristingen.
hei..
veit ikke om du har fått noe ordnings på det enda
har akkurat hatt samme problemet på min.
sjekk gearkasse boltene,stramma dissa og problemet
var løst,,,helsikes ittiterende lyd og høre på.
sjekka timing og diverse i dag på vw verksted,pga akkurat bytta regreim og diverse i motor. men det var altså ikke problemet...
gooood løkkk
brødbilen wrote:hei..
veit ikke om du har fått noe ordnings på det enda
har akkurat hatt samme problemet på min.
sjekk gearkasse boltene,stramma dissa og problemet
var løst,,,helsikes ittiterende lyd og høre på.
sjekka timing og diverse i dag på vw verksted,pga akkurat bytta regreim og diverse i motor. men det var altså ikke problemet...
gooood løkkk
mvh brødbilen.
God mulighet for det. Girspaken rister som bare nøkken.
perk wrote:Motoren rister som fy på tomgang (syncro 1.6 td). Vurderer nyrebelte. Med en gang jeg gir gass og kjører er ristingen vekke. Og forklaringen er at ............................. (fyll ut)
Kan vel få en del vibrasjon/risting om en dyse, eller flere ikke er helt greie, tenker på åpningstrykk mm.