Har sommerferie nå og er hjemme i krs og på timeplanen står det kun mekking!
Har skifta olje idag. Fylte på 4 liter mineral 20w50.
Har også kjøpt utvidelse av stereo`n:
Fra før hadde jeg en panasonic spiller, 2x6,5" sony xplod og JBL 2x10" aktiv sub. (ser ut som en jetmotor...)
Idag var jeg på bilradiospesialisten og kjøpte forsterker, sony xplod 4x125w og 2x Infinity 42.7i Kappa series.
Har et ekstra biltema batteri liggende etter jeg kjøpte meg et flunkende nytt varta batteri på 70Ah. Brukte biltemabatteriet til å prøve ut anlegget inne mens andre ting skjer i bilen.
Utrolig stor forskjell i lyd!!! Planen var jo å bruke 4 høyttalere 2xsony og 2xInfinity, men nå har jeg bare lyst til å kjøpe et sett til med Infinity! (men større selvsagt!)
ps: bilder kommer
Her er noen andre bilder:
Det nye batteriet
Tenkte jeg skulle ha forsterkeren her! Under førerstolen
Bikkja følger nøye med når jeg skrur
Har fjerna dashen for å fikse piping i vindusviskere og for å ordne opp i alt kabelrotet! (kanskje fikse sentrallås systemet mens jeg er igang oxo?)
Ellers så skal jeg benytte denne uka til skifte drivaksler og bakluke + en liten plan om å lage nye dørpaneler foran... uten høyttalere i (disse skal jeg lage kasser til og montere andre steder... (bilder kommer))
Har vært og kjøp trefiberplater på montèr. Jeg vil trekke panelene i noe men vet ikke hva ennå... Tips?
Kommer sikkert tilbake med flere oppdateringer snart!

[/url]