I tillegg så virker ikke temperaturføleren min. Har sjekket med 2 andre speedometerenheter og det er definitivt måleren eller kablene som er ødelagte. Hvilken føler må jeg sjekke og evt. bytte? Nå i det siste når jeg har kjørt med bilen har jeg lagt merke til at radiatoren ikke blir varm. Kjørte meg fast, spant og herja i 20 minutter men radiatoren og slangen fra termostathuset og frem var kalde. Håper derfor å kunne få til temp. måler slik at jeg finner ut om termostaten evt. også er sliten.
Ellers litt info om hva som har blitt gjort med bilen. Har tatt minst en kvadratmeter med rust, men bare fort siden det tross alt er en russebil. Nå er den rullet rød med svarte viper striper. I går ble det montert nytt eksosanlegg med steinharry japsepotte rett bak høyre bakdekk. Baksetet er flyttet bak, oppå motorkassen og anlegget fra passaten er montert. I et forsøk på litt clean look har jeg mekket emblemfri grill og cleanet bakluka. Helt usansynlig upraktisk å måtte gå inn i bilen for å åpne hver gang.
Har forresten en turbodiesel delebil og massevis med caravelle deler, hvis noen skulle trenge noe. Desverre ingenting coach, trenger coach bakfanger selv.
Her er noen bilder av monsteret..

trion