Neste kapittel. Min kjære syncro som npå skulle bli plukket opp av bilfrakt og kjøres til Rapidspeed bestemte seg for ikke å starte. Fraktbilen hadde ikke vinsj, så den står fortsatt på Røros. Jeg er i Oslo for å vente på bilen.
Vet noen om en bil+henger som jeg kan leie/låne for å hente syncroen min? (evt. noen som skal til Oslo fra Trondheim, Støren eller Røros?)
Du kan jo høre med Cartrans som kjører importbiler fra tyskland++, de kjører ofte med tom bil nedover. De holder til på Støren, kan være greit å høre med de. http://www.cartrans.no
De hadde byttet navn etc.
Kom på at jeg kan få Viking til å frakte bilen til Støren. Da er den jo på hovedveien. Hvis noen skal til Oslo for å hente bil, kan de jo ta min med nedover?
Noen som vet om hvilke transportfirmaer som går Trondheim - Oslo?
De fleste kan ikke ta bilen hvis den ikke går. Da er spørsmålet: Den startet når jeg prøvde sist. En kar sa at det nok var kjølevæsken som hadde fryst i toppen slik at jeg ikke får tenning. Kan dette fikses lett ved å koble til motovarmeren?
perk wrote:Neste kapittel. Min kjære syncro som npå skulle bli plukket opp av bilfrakt og kjøres til Rapidspeed bestemte seg for ikke å starte. Fraktbilen hadde ikke vinsj, så den står fortsatt på Røros. Jeg er i Oslo for å vente på bilen.
Vet noen om en bil+henger som jeg kan leie/låne for å hente syncroen min? (evt. noen som skal til Oslo fra Trondheim, Støren eller Røros?)
Nå er jeg i knipe folkens.
Evenås AS, firma like nord for Røros (Haltdalen), driver bilfrakting.
72405060.
Tror de kjører nasjonalt og internasjonalt, og garantert til Oslo.
Det var de som skulle frakte bilen, men fikk ikke start på den.
Nå fikk jeg Viking på Støren til å hente bilen. De koblet til motorvarmer for å få start og skal sende den med et annet fraktselskap (AutoTransport tror jeg de het) i kveld. Jeg krysser fingrene.
perk wrote:Det var de som skulle frakte bilen, men fikk ikke start på den.
Nå fikk jeg Viking på Støren til å hente bilen. De koblet til motorvarmer for å få start og skal sende den med et annet fraktselskap (AutoTransport tror jeg de het) i kveld. Jeg krysser fingrene.
Skikkelig uflaks det da.
Men hadde vel gått med jekktalje og dratt den på frakteren.
Av bare å slepe av med annen bil.
Er vist ikke så lett. De hadde visst nok en bil med vinsj, men den går ikke på lenge. Tauing Støren - Porsgrunn er fett nok hvis en har noen dager tilgjengelig. Men håper på det beste. Den startet jo sist jeg prøvde (etter et par forsøk)