http://m.finn.no/car/mobilehome/ad.html ... e=74904154

Gratulerertorddale wrote:eg har kjøpt den! (og flyr over til Bergen for å hente den på mandag)
Spent.
*rookie*

Ville kanskje ikke rullet rett inn til Biltilsynet med denne og forvente at de spiller på lag umiddelbart. Den er tydelig modifisert med custom inntak til intercooler i sveist aluminium samt tydelige ikke-originale ting som potentiometer til gasspådrag som er laget til på en brakett antagelivis av Bernt Jaeger. Bilen er i tillegg chippet noe du bør være klar over hvis ikke selger har opplyst. Det skal være lagt opp med egen bryter for å koble inn og ut chiptuningen såvidt jeg vet. Dette betyr at du må ikke bare forsvare motorbytte fra JX til AFN (110hk), men altså til en AFN som har økt effekt. Min gjetning er at du i denne bilen har en 140-160hk.torddale wrote:Takk, og det er berre å fortsett å komme med dei gode råda! Eg betalte det eg meinte den var verdt for meg. Ombygd i 2003 hjå Bern Jäger (http://www.syncro-bernd-jaeger.de/ENGLISH/index.html) - fått kvitteringer på kva som er gjort. Ny turbo og småfiks for å få kjøreklar og godkjent i PKK. Vognkortet er ikkje oppdatert/har ikkje vært hos biltilsynet etter ombygging, men er PKK godkjent i alle år likevel (?). Så tanken er å ta den en tur på Risløkka her i Oslo og satse på at alt blir godkjent og formelt i orden.
Skal sørge for å lage prosjektside, det foreløpige målet (mål 1) med bilen er å utforske kysten fra Finmark til Steinkjær neste sommer.
Hyggelig å bli tatt godt i mot her inne, gledar meg til å plage forumet med all min uvitenhet etterkvart. Den mest avanserte mekkinga eg har gjort så langt er å skifte luftmengdemåler på passaten.

Gratulerer med flott bil! Bor du også på Grønland ja? Kanskje vi fra "t3 klubben grønland" kan treffes på bodegaen i tøyengata en kveld og skravle litt bil? Hadde jo vært hyggelig! Du har kanskje sett min bil tidligere, men nå har jeg leid meg garasje i Heimdalsgata, så den er ikke å se på gata noe mer da.torddale wrote:Hei "Laila" ! Jaa! Endelig fant eg ein bil også, har tenkt på det heilt sidan eg gikk forbi "selges" skiltet som hang inni Laila.
Ser det står et par superstrøkne T3 Westfalia Atlantic her nedi gata også.

Og der bør den snarest krysses av som utført, sammen med ekstra hovedstrømbryter dersom det ikke allt er instalert.torddale wrote:Det står på lista over ting som skal kjøpes!