Er ikke noe voldsomt til prosjekt dette, men legger ut noen bilder av hva jeg driver å roter med for tiden.
Her er bussen etter at jeg har montert grønne HR fjærer som senker 55 mm. og satt på 225.40.18
Her er jeg igang med demonteringen før bussen skal lakkeres
Her er dørene lakkert på innsiden og asfaltmatter er montert
flere bilder kommer etterhvert...
Last edited by Bjørnar on 18 Dec 2006, 08:12, edited 1 time in total.
TaigAGreEn wrote:Bra dette Bjørnar! Fiiine hjul og kult stuk. Takk for hjelpen forresten
Nå skal det sies at hjulene har "forandret" seg litt siden bildet ble tatt... Ang. hjelpen så fikk vi jo ikke utbedret så mye, men vi fikk jo bekreftet at vacumpumpa var defekt.
I dag var den store dagen da jeg dro til lakkverkstedet for å se hvordan buss'n hadde blitt, til min store ergelse var den fortsatt ikke lakkert. Lakk-fyr: " æ hadd tænkt å ta'n først i mårra sjø" Som dere skjønner så blir det ikke noe busscamp for min del... i år! (trodde det skulle bli god klaring når jeg leverte bilen 15 august)
Her er forøvrig et bilde av eneste plassen hvor det var antydning til rust av betydning (stigtrinn v.s). Her er det pusset ned og sprøytet på brunox.
På tide å oppdatere tråden litt. Har montert det meste utvendig siden sist, mangler fortsatt bakfangeren og hekkskjørtet da dette må lakkeres på nytt, og ting tar tid. Litt for mørkt til å ta bilder, men dere ser sånn ca hvordan det blir.
Last edited by Bjørnar on 30 Sep 2005, 21:11, edited 3 times in total.
Jævli tøft!! Godt å se at noen tenker nytt Samme farge som på min nye syncro bare mye finere bil... Åssen motor sitter i? Eg gir meg over, så tøff var den.
TaigAGreEn wrote:Jævli tøft!! Godt å se at noen tenker nytt Samme farge som på min nye syncro bare mye finere bil... Åssen motor sitter i? Eg gir meg over, så tøff var den.
Fargekoden heter Q7Y (VAG atlas grau met.) når det gjelder motor'n så satset jeg på en "får i ulveklær stil".....1,6 TD, nothing's like pure turbo diesel power
Sunshine wrote:Hvoran er den innvendig? HAr du gjort noe innvendig ? Bilder?
Helt standard coach kombi innredning med kartbord på dash og svingbart kaffebord, som selvfølgelig er et must Har en camperinnrednig liggende som jeg vurderer og montere til sommern.
takker for hyggelige tilbakemeldinger, skal legge ut flere bilder når alt er på plass. Håper det kan være motiverende til flere av buss-sjåførene her på forumet!