www.justkampers.com
-
gravlaksen
- Car: T3 1981
www.justkampers.com
Hei
Har bestil noene deler fra www.justkampers.com, ha fått mail på de trenger id nummer, for å få sendt varene til meg.
Noen som veit hva de vil ha ?
Mvh
Rune
Har bestil noene deler fra www.justkampers.com, ha fått mail på de trenger id nummer, for å få sendt varene til meg.
Noen som veit hva de vil ha ?
Mvh
Rune
-
Rudeboy
- -

- Car: T4b California Coach syncro
- Phone: 666
Re: www.justkampers.com
Bruk søkefunksjonen på forumet så ser du mye om dette.
for å sikre seg at du faktisk bor utenfor UK så vil de ha fødselsnummeret ditt... da trekker de fra den engelske momsen på prisen... et krav de har... noen liker det ikke og andre bryr seg ikke... jeg handler selv der og det fungerer helt greit...
-
gravlaksen
- Car: T3 1981
Hei
Takk for svar, mener du da 6 eller 11 siffer
Mvh Rune
Mvh Rune
Alle 11 siffer. Hele fødselsnummeret ditt. Jeg handler en del der og det har aldri vært noe problemer med det.gravlaksen wrote:Hei
Mvh Rune
erjo
Blogg: http://volkswagenbusser.blogspot.no/
Biler: 2002 VW Caravelle 2,5 tdi kombi, 2010 VW Golf PLUS 1,6 tdi, 2014 Weinsberg Bobil 130 hk.
Medlem avVWBUS Mjøsa
Norges største VW Buss treff: http://buscamp.blogspot.no
Biler: 2002 VW Caravelle 2,5 tdi kombi, 2010 VW Golf PLUS 1,6 tdi, 2014 Weinsberg Bobil 130 hk.
Medlem avVWBUS Mjøsa
Norges største VW Buss treff: http://buscamp.blogspot.no
Det är bara dumt att sända personlig information över nätet..
Du vet aldrig vad de gör med den informationen eller hur säkert de lagrar den!
De har din ID, namn och adress = ID tyveri..
Sen om det har gått bra några gånger så är inte det en garanti för att inget sker i framtiden..
Fick detta till svar av dem idag:
No not really.
This is a security matter.
Sending personal information on mail is not something to recommend.
And I don't know how secure your server is.
Hackers can hack servers in seconds and when they have ID, name and address = ID theft AND that is not funny.
So change your couriers, they're living in the 50's and making sure that you are loosing customers and money.
JK:
Du vet aldrig vad de gör med den informationen eller hur säkert de lagrar den!
De har din ID, namn och adress = ID tyveri..
Sen om det har gått bra några gånger så är inte det en garanti för att inget sker i framtiden..
Fick detta till svar av dem idag:
Mitt svar:It's something that our Couriers ask for before we can ship anything to Norway. Apparently without the ID number the goods will be held up in customs.
We understand that this may make some customers uneasy, and we're looking at ways around it, such as perhaps trying to find an alternative courier service to use for deliveries to Norway, but at the moment it's a requirement that we have no control over.
Without the ID number the courier won't collect the goods from us for delivery, so it's something we have to ask for unfortunately.
I hope this helps.
No not really.
This is a security matter.
Sending personal information on mail is not something to recommend.
And I don't know how secure your server is.
Hackers can hack servers in seconds and when they have ID, name and address = ID theft AND that is not funny.
So change your couriers, they're living in the 50's and making sure that you are loosing customers and money.
JK:
EDIT: Mer info från JK.Hi Janne, thanks for your reply.
We understand that there is a potential security threat with handing over these details.
We've made every effort at our end to ensure that our server is as secure as possible, and no details are held for any longer than is necissary before being completely removed from our systems.
There's a general meeting tomorrow here at JK so I'll raise the issue again with our Warehouse Manager in the hope of finding an alternative way of delivering to Norway.
We apologise for any inconvenience that the measures imposed on by the couriers have caused, but for the moment it's out of our control.
If we're able to find a solution to this issue we'll do our best to inform our Norwegian customers of the resolution.
Last edited by JanneT3 on 13 Mar 2012, 15:29, edited 1 time in total.
T2 -77 Automat & Dubbla skjuvdörrar.
// Janne Lindgren
// Janne Lindgren
-
Rudeboy
- -

Jeg skal slenge ivei en bestilling på noen tusen (må bl.a ha nytt fortelt sden det gamle Just Kampers-teltet går med Multivanen) nå før helga, og kommer til å sende "all" info til JK.
Men kortet jeg betaler med blir gjort opp umiddelbart etter at jeg ser JK har trukket sine penger derfra, og deretter sier jeg kortet opp. Dermed begrenser det seg hvor mye skade persondataen kan gi meg, selv om den skulle havne på avveie.
Får levert mitt til postkontor jeg må kjøre til så si ifra om dere vil ha noe hit, så oppgir jeg kto for innbetaling.
Men kortet jeg betaler med blir gjort opp umiddelbart etter at jeg ser JK har trukket sine penger derfra, og deretter sier jeg kortet opp. Dermed begrenser det seg hvor mye skade persondataen kan gi meg, selv om den skulle havne på avveie.
Får levert mitt til postkontor jeg må kjøre til så si ifra om dere vil ha noe hit, så oppgir jeg kto for innbetaling.
Så länge kriminella har ditt person nr elva siffror, din adress osv så kan de bara beställa nya kort i ditt namn..Rudeboy wrote:Jeg skal slenge ivei en bestilling på noen tusen (må bl.a ha nytt fortelt sden det gamle Just Kampers-teltet går med Multivanen) nå før helga, og kommer til å sende "all" info til JK.
// Janne Lindgren
// Janne Lindgren
-
Rudeboy
- -

De finner ikke min adresse når jeg ikke får lov å melde adresseforandring engang sjøl
Opererer med tre bostedsadresser takket være Statens "løsning" for adresseforandring, har sagt klart ifra at sånn er det - dér bor jeg, og venter i åndeløs spenning. Det lar seg ikke gjøre å innhente min post fra Stat eller bank, der holder jeg kortene til brystet.
Men på generellt grunnlag er jo nettopp det du skildrer årsaken til at jeg unnlot handle fra Just Kampers for noen år tilbake da deres speditør begynnte med dette våset.
Denne gangen går det greit.
Opererer med tre bostedsadresser takket være Statens "løsning" for adresseforandring, har sagt klart ifra at sånn er det - dér bor jeg, og venter i åndeløs spenning. Det lar seg ikke gjøre å innhente min post fra Stat eller bank, der holder jeg kortene til brystet.
Men på generellt grunnlag er jo nettopp det du skildrer årsaken til at jeg unnlot handle fra Just Kampers for noen år tilbake da deres speditør begynnte med dette våset.
Denne gangen går det greit.
-
Buss Marius
- -

- Car: 87 Karmann LT 89 T3 Syncro Camper 2000 T4 Buss nr1
- Phone: 92023467
Da får jeg bestille alle deler jeg noen sinne kommer til å trenge, for så å skifte navn, kjønn, bank og adresse, da får jeg nytt person nummer.JanneT3 wrote:Så länge kriminella har ditt person nr elva siffror, din adress osv så kan de bara beställa nya kort i ditt namn..Rudeboy wrote:Jeg skal slenge ivei en bestilling på noen tusen (må bl.a ha nytt fortelt sden det gamle Just Kampers-teltet går med Multivanen) nå før helga, og kommer til å sende "all" info til JK.
@Rudeboy, kan du ta med en Bentley i bestillingen også, ikke en sånn dere trang liten bil av dårlig kvalitet, men denne: http://www.justkampers.com/shop/t25/acc ... 11239.html.
Men det mest komiska är att det gäller bara till Norge
Till Sverige går det helt fint.
Tror det är en EU ting.
Till Sverige går det helt fint.
Tror det är en EU ting.
// Janne Lindgren
// Janne Lindgren
-
Rudeboy
- -

Yep, og det skulle iht avtaleverket ha vært en EØS-ting som la oss på samme hylle som f.eks Svea Rikets land.
Uvitenhet, det går igjen.
Vi kan slänga ihop en stor beställning och sända det till min adress i Åmål och slippa allt tullRudeboy wrote:Yep, og det skulle iht avtaleverket ha vært en EØS-ting som la oss på samme hylle som f.eks Svea Rikets land.
// Janne Lindgren
// Janne Lindgren
-
4x4syncro
- -

- Car: 1991 caravelle syncro 90 Coach Automat
- Phone: 95294695
Fikk akkurat min bestilling fra justkampers nå.
De måtte ha id nr mitt også, men så klarte jeg å skrive 2 av tallen feil. (ikke bursdagen men de andre tallene)
Men ser ikke ut som det hadde så mye å si
fikk pakken utlevert uten problemer
De måtte ha id nr mitt også, men så klarte jeg å skrive 2 av tallen feil. (ikke bursdagen men de andre tallene)
Men ser ikke ut som det hadde så mye å si
Åsmund
T3 Caravelle Coach 1990 Automat
T3 Caravelle Syncro 1991
T1 transporter 1953
T2 transporter 1969
T3 Caravelle Coach 1990 Automat
T3 Caravelle Syncro 1991
T1 transporter 1953
T2 transporter 1969
-
Rudeboy
- -

Kaffekopptreff ved innsjøens bredd ?JanneT3 wrote:Vi kan slänga ihop en stor beställning och sända det till min adress i Åmål och slippa allt tullRudeboy wrote:Yep, og det skulle iht avtaleverket ha vært en EØS-ting som la oss på samme hylle som f.eks Svea Rikets land.
I'm there !
-
VonZu
- -

- Car: 91 Oettinger Syncro Multivan 3,2
Problem solved. Bruk falskt personnummer4x4syncro wrote:Fikk akkurat min bestilling fra justkampers nå.
Men ser ikke ut som det hadde så mye å sifikk pakken utlevert uten problemer