RNS 310 navigasjon
RNS 310 navigasjon
Noen som har anskaffet kart til denne? Har Norge og Tyskland, men ferden går til via Østerrike, Italia til Kroatia i sommer og retur gjennom Slovakia og Tsjekkia. Må man til Møller for å få tak i kart, eller kan de skaffes rimeligere andre steder?
Re: RNS 310 navigasjon
Såvidt jeg vet så finner du aktuelle kart på ebay når du søker på "Europe EX". (VAG, Ford, Blaupunkt TravelPilot). Finnes en egen som har mer detaljer for østeuropa.
'07 Touran 1.9 TDI DSG
Ingen treff, dessverre - heller ikke på RNS310, og Møller skal ha 2.400 kr for et kart over Øst-Europa 
-
Rudeboy
- -

- Car: T4b California Coach syncro
- Phone: 666
Hvor ofte oppdateres et kart til den prisen der, det bør jaggu være ofte og langt fram i tid før neste gang man skulle betalt for kartoppdateringa i Øst-Europa...
Går det til Kaukasus, f.eks ? Eller "bare" Polen og så sørover til vestsiden av Bospurosstredet, eller inkluderer det "alt" til Uralfjellene ?
Nå spør jeg dels fordi jeg sitter med forløperen til RNS-serien, jeg har NAVI-boks til Kakemonsteret som jeg frykter må oppdateres kraftig.
Men da skal jeg jaggu ha evigvarende kart, og ikke behøve månedtlige oppdateringer jeg må betale for
Går det til Kaukasus, f.eks ? Eller "bare" Polen og så sørover til vestsiden av Bospurosstredet, eller inkluderer det "alt" til Uralfjellene ?
Nå spør jeg dels fordi jeg sitter med forløperen til RNS-serien, jeg har NAVI-boks til Kakemonsteret som jeg frykter må oppdateres kraftig.
Men da skal jeg jaggu ha evigvarende kart, og ikke behøve månedtlige oppdateringer jeg må betale for
Tatt etter husken, så var det ett kart for Øst-Europa nord (Baltikum, muligens Polen, deler av Russland mv), ett for Sentral- og Øst-Europa (Tsjekkia, Slovakia, Ungarn, Slovenia mm) og ytterligere ett for Balkan og Hellas. 2.400 kr pr stk!
Finner jeg ikke et rimeligere alternativ, blir det å bruke Navi til vi passerer grensa Tyskland/Østerrike, deretter papirbaserte kart for Østerrike, Slovenia, Kroatia, Slovakia og Tsjekkia.
Finner jeg ikke et rimeligere alternativ, blir det å bruke Navi til vi passerer grensa Tyskland/Østerrike, deretter papirbaserte kart for Østerrike, Slovenia, Kroatia, Slovakia og Tsjekkia.
-
Rudeboy
- -

-Bestardz...
Trur jeg skal leite meg opp en oversikt hvor de har sine respektive kartpakker, dvs hvilke land som går i hvilken pakke og må jeg handle mye forskjellige pakker før minnet er fullt så får det bli etappevis og delt
Med min flaks er T4-serien sin NAVI-kart enda dyrere
Trur jeg skal leite meg opp en oversikt hvor de har sine respektive kartpakker, dvs hvilke land som går i hvilken pakke og må jeg handle mye forskjellige pakker før minnet er fullt så får det bli etappevis og delt
Med min flaks er T4-serien sin NAVI-kart enda dyrere
-
Rudeboy
- -

€60 er rundt om NOK 480,-, da begynner det bli noe bedre, ja 
Hva med her: http://www.bluespot.co.uk/shop-online.a ... n-software Mener å huske at det er originalt med Blaupunkt...
Pål Strand