Postmannen var i skikkelig bra humør i dag, og kom med pakke

Det e vel ingen tvil at eg ælsk stæsj, dingser og diverse. Har alltid vært glad i datautstyr og diverse tilbehør. Og jeg er jo glad i bilen min også. Så da skulle det jo bare mangle at det MÅ inn en datamaskin i Radcoon Sky

Pc med størrelse som en vanlig cd-spiller er på tur inn. Win XP, 60 GB harddisk, 10,4" touch screen, GPS, blåtann, handsfree mm
Fikk skjermen i dag, så jeg har ikke fått laget ferdig innfestingen til den. Men jeg har alt bortsett fra en del som jeg må få noen til å dreie. Det blir enklere å få skjermen slik jeg vil ha den enn tidligere antatt

Det blir en rustfri stang, festet på høyre side av gearstangen i en rustfri sveisekrage pluss innfesting i topp, rett ved H side av hullet for cd/pc. Så nå er det bare å få koblet opp dette, oppdatert XP, få kontroll over hva som finnes av GPS-programvare etc, etc... Og selvfølgelig har pc`en helt like tilkoblinger som en vanlig stasjonær. Så her er det muligheter for printer, tilkobling av digital camera, web-cam osv. Og selvfølgelig skal det inn USB-brikke for WLAN

Alt kobles opp mot en Nokia N95 8GB, så er det jo lovlig å snakke i telefonen:) Regner med at når monteringen er ferdig, så blir det vel å bestille ryggekamera også:) Tror det meste skal være på plass, så det er bare å komme seg i gang

Bilder kommer underveis

Stakk også innom Wûrth i dag og handlet arbeidslys/ryggelys. For den nette sum av 99,- pr.stk. Kommer nok på i løpet av helgen
Fra venstre: Stasjonær skjerm, HP med 12,1" touch screen, og min nye, nette og herlige 10.4"
Ai-ai, dette blir spennende