Noen som har erfaringer med denne sjappa, evt produktet:
http://www.bus-shopping.de/product_info ... ucts_id/38
Skulle hatt tak i gardiner til T4'n, så tar gjerne i mot andre tips til hvor jeg kan skaffe dette.
Kjøp av gardiner, hvor?
Kjøp av gardiner, hvor?
Trond E. Gärtner
2000 Caravelle 2.5 TDI Lang
Fant ikke noen priser/type på ovennevnte plass, men jeg bestilte herfra forrige uke, regner med å få de denne uka, kanskje tidlig neste uke. Virker jo ganske greit, koster litt dog. Syns det ser mer lettvint ut enn de originale med knapper? Ellers finner du en del på ebay.de
Kristian
1999 Caravelle 2.5 TDI Syncro
krissh wrote:Fant ikke noen priser/type på ovennevnte plass, men jeg bestilte herfra forrige uke, regner med å få de denne uka, kanskje tidlig neste uke. Virker jo ganske greit, koster litt dog. Syns det ser mer lettvint ut enn de originale med knapper? Ellers finner du en del på ebay.de
Gikk denne leveransen smertefritt?
Trond E. Gärtner
Jepp, fikk de rett før helga. Så det tok litt lenger tid enn jeg regnet med, men det ser veldig bra ut. Det blir ikke å montere på et par uker ennå, men stoff og alt ser meget bra ut. Dessuten snek de seg rett gjennom tollen uten opphold og moms og sånt 
Kristian
Tror du bare oppgir hvilken bil du har og hvilken farge du vil ha på gardinene. Det ser ut som de uansett er to-delt bak, så det er nok neppe noe problem med tanke på din bil. Sikkert uansett enklest bare å høre med de.
Tror ikke det blir noe montering på meg før tidligst et par uker da det er eksamen og diverse, og så er det mulig jeg skal rett offshore etterpå, så det får se når jeg får tid
Tror ikke det blir noe montering på meg før tidligst et par uker da det er eksamen og diverse, og så er det mulig jeg skal rett offshore etterpå, så det får se når jeg får tid
Kristian
Bombe!krissh wrote:Da kom det jaggu etterkrav på mva i postkassa gitt
Jeg stusset litt på dette når du skrev at det gikk smertefritt gjennom systemet, men tenkte du kanskje var heldig.
På diverse greier til både dykking og bil fra ulike land, har jeg alltid vært nødt å betale momsen til DHL før jeg har fått pakken i hånda. Ved kjøp av fotoutstyr fra USA fikk jeg pakken fra UPS uten noe slikt, men de hadde betalt mva på forskudd og sendte meg krav et par uker senere.
Ja, jeg har bestilt mye sykkelutstyr blant annet fra Danmark og har alltid måtte betale moms ved mottak. Derfor jeg regnet med at jeg "slapp unna" denne gangen iom at det ikke kom med et krav og at jeg ikke måtte betale ut pakken i oppkrav.
Mye forskjellig praksis her tydeligvis.. Fra Danmark har det vært ekstra tungvint fordi pakken har blitt stoppet på godsterminalen i Olso, det går et par dager før de sender ut et samtykkeskjema, det går noen dager til i postgang, jeg må skrive under og returnere, noen dager til i postgang, sikkert en dag i dødtid på terminalen før de omsider sender pakken til meg
Bestilte nettopp en sykkelcomputer fra USA, denne hadde de merket med gave, og satt verdien til 45 dollar uten at jeg spurte om det, så da fikk jeg bare noen kroner i moms, enda sykkelcomputeren var verdt mye mer..
Menmen, nok offtopic for i dag
Mye forskjellig praksis her tydeligvis.. Fra Danmark har det vært ekstra tungvint fordi pakken har blitt stoppet på godsterminalen i Olso, det går et par dager før de sender ut et samtykkeskjema, det går noen dager til i postgang, jeg må skrive under og returnere, noen dager til i postgang, sikkert en dag i dødtid på terminalen før de omsider sender pakken til meg
Bestilte nettopp en sykkelcomputer fra USA, denne hadde de merket med gave, og satt verdien til 45 dollar uten at jeg spurte om det, så da fikk jeg bare noen kroner i moms, enda sykkelcomputeren var verdt mye mer..
Menmen, nok offtopic for i dag
Kristian