Har ein Transporter TDI 98-mod. SUPER bil! Men er noko plaga med at varerommet ikkje er heilt tørt når regnet har strauma ned - og det gjer det som kjent ikkje sjeldan her på Vestlandet....
Tidlegare kunne eg sjå at vatn kom inn. Det var dråpar ved bakluka - dels på gummilistene og dels på stålet ved sida av luka. Så vart luka i sommar justert noko ved merkeverkstad. Seinare har eg ikkje sett vatn ved bakluka, sjølv om det er aldri så vått utanfor. Likevel vert det framleis vått på golvet. Problemet er at no kan eg ikkje lenger sjå kvar vatnet kjem inn! Eg har teke ut golvmatta og tørka ut denne. Men så vert det regnver att, og når sola tittar fram, doggar det på vindauga. Det er berre i varerommet det doggar, ikkje framme i kupeen.
Er det nokon som har erfaring med kvar desse bilane har sine "svake punkt"? Kva bør eg sjekka? Å få ein verkstad til å leita etter lekkasjen er som kjent ein dyr affære som ikkje treng føra til noko resultat heller. Etter det eg har høyrt, er det forresten ikkje så vanleg med lekkasje i desse bilane.
Mvh
Per Ivar
Lekkasje i T4
-
Der Postmeister
- -

- Phone: 99454090
Normalt er dette ikke noe tema, men det du kan gjøre er å få en kompis/fruen til å vanne bilen mens du kravler rundt i kassa baki. Da kan det hende du finner noe. Det er igrunn dette som skjer på verkstedet og.
Tørk godt før du vanner, slik at ikke gammelt vann lager falske lekkasjer. Ta med deg lommelykt.
Vet at bakruta kan lekke hvis det har kommet rust under limfugemassen, eller ruta er bytta og limet ikke har festa seg godt nok, eller har oppstått kanaler i denne. Det har skjedd at bakrutene har explodert på noen biler pga feil i produksjonen av glasset, så hvis din er blandt de, ville jeg iallefall skjekka fugemassen på ruta.
Tørk godt før du vanner, slik at ikke gammelt vann lager falske lekkasjer. Ta med deg lommelykt.
Vet at bakruta kan lekke hvis det har kommet rust under limfugemassen, eller ruta er bytta og limet ikke har festa seg godt nok, eller har oppstått kanaler i denne. Det har skjedd at bakrutene har explodert på noen biler pga feil i produksjonen av glasset, så hvis din er blandt de, ville jeg iallefall skjekka fugemassen på ruta.
Rune Andersen
-1988 112i Transporter
-2003 Vr6 Transporter
-2017 TDi Transporter

-1988 112i Transporter
-2003 Vr6 Transporter
-2017 TDi Transporter
-
T5-Per
- Car: T5 2008 102hk - og den er sprek nok for meg
Lekkasje i T4
Takk til begge for konstruktive svar!
Det er godt mogeleg at det er bakruta som er syndaren, men i og med at eg har hatt synleg lekkasje ved bakluka tidlegare, ser eg alltid nøye etter der no, og som sagt kan eg ikkje lenger sjå at det er vatn på bakluka.
Rusk på gummilista er eg rimeleg sikker på at eg ikkje har.
Det merkelege er at tidlegare har eg funne dråpar i stål-"kanalen" over luka. Dette kan vel ikkje koma inn via luka etter det eg kan forstå?
Prøver å setja inn eit bilete her - det skal syna kvar eg fann vatn tidlegare.

Mvh
Per Ivar
Det er godt mogeleg at det er bakruta som er syndaren, men i og med at eg har hatt synleg lekkasje ved bakluka tidlegare, ser eg alltid nøye etter der no, og som sagt kan eg ikkje lenger sjå at det er vatn på bakluka.
Rusk på gummilista er eg rimeleg sikker på at eg ikkje har.
Det merkelege er at tidlegare har eg funne dråpar i stål-"kanalen" over luka. Dette kan vel ikkje koma inn via luka etter det eg kan forstå?
Prøver å setja inn eit bilete her - det skal syna kvar eg fann vatn tidlegare.

Mvh
Per Ivar
-
Jørre
- -

- Car: T4 Transporter Syncro,
- Phone: nittisøttentolvti
Sett deg bak neste gang du vasker bilen på shell.....husk fluktstol og kaffe.
T5 4 Motion 07
T4 Transporter Syncro 03, lang utg
T4 Transporter Syncro 03, kort utg selges, reg som personbil.
T4 2001 med T5 Multivan Highline-seter, solgt, se link
http://vwbus.no/forum/viewtopic.php?f=56&t=10504
Jørn
Jørn
-
Mike Sierra
- -

- Car: t5
-
T5-Per
Lekkasje i T4
Ja, nettopp, på taket er det eit bremselys. Det er fabrikkmontert, så vidt eg veit (har ikkje hatt bilen sidan han var ny). Eg har hatt bremselyset som "mistenkt i saka" tidlegare, men fekk verkstaden til å sjekka dette. Dei sa det ikkje kom vatn inn der. Sikker er eg no likevel ikkje, det er ikkje alt som stemmer av det som vert sagt der i garden... Men eg kan ikkje lenger sjå vatn så høgt oppe, som sagt.
Fleirtalet av desse bilane har vel IKKJE bremselys på taket, etter det eg har observert. Er desse lysa eit svakt punkt? Nokon som har erfaring med lekkasje frå desse?
Jørre, det der gjer eg då kvar einaste gong bilen går gjennom vaskeautomaten. Ingenting er som å sitja inne i ein god stol med varm kaffe og godt lesestoff når regnet trommar mot vindauga!!
Mvh
T4-Per
Fleirtalet av desse bilane har vel IKKJE bremselys på taket, etter det eg har observert. Er desse lysa eit svakt punkt? Nokon som har erfaring med lekkasje frå desse?
Jørre, det der gjer eg då kvar einaste gong bilen går gjennom vaskeautomaten. Ingenting er som å sitja inne i ein god stol med varm kaffe og godt lesestoff når regnet trommar mot vindauga!!
Mvh
T4-Per
-
Jørre
- -

- Car: T4 Transporter Syncro,
- Phone: nittisøttentolvti
Hehe......tenkte jo kansje du kunne titte litt rundt baki bilen, for og evnt se hvor vannet kom inn......mens du drikker kaffe. 
T5 4 Motion 07
Jørn
Jørn
-
Der Postmeister
- -

-
T5-Per
Lekkasje i T4
I kva hol er det du meiner? Det til venstre for den blå sirkelen?
Der er det to lange skruar med godt tilskrua mutrar. Det er tilsvarande skruar i holet på hi sida av midten. Dei er for hengslane til luka, så vidt eg kan sjå (er langt frå nokon ekspert). Det var heilt tørt rundt desse no, men så har det då heller ikkje regna så veldig i dag.
Meiner du dette er noko eg burde halda særskilt auge med?
Der er det to lange skruar med godt tilskrua mutrar. Det er tilsvarande skruar i holet på hi sida av midten. Dei er for hengslane til luka, så vidt eg kan sjå (er langt frå nokon ekspert). Det var heilt tørt rundt desse no, men så har det då heller ikkje regna så veldig i dag.
Meiner du dette er noko eg burde halda særskilt auge med?
-
Der Postmeister
- -