ETKA
-
Der Postmeister
- -

- Phone: 99454090
-
Caravelle-Kai
- -

Jeg bruker 15" skjerm, men det blir litt lite..Der Postmeister wrote:Trur jeg ikke finnes. Klarte aldri å kjøre den ned så den fungerte på 17". Har nå 19" så nå går det så det suser!
2013 Ford Kuga 2,0 TDCi Powershift - Til salgs!
1999 T4 Caravelle 2,5 tdi
1990 T3 Caravelle Coach 1,6D
1975 VW 1200 Jeans
1974 VW 1200 Jeans (konebil)
Coach-Kameraden og Eksil-Rundlyktgeriljaen.
1999 T4 Caravelle 2,5 tdi
1990 T3 Caravelle Coach 1,6D
1975 VW 1200 Jeans
1974 VW 1200 Jeans (konebil)
Coach-Kameraden og Eksil-Rundlyktgeriljaen.
Har man en CRT skjerm er det jo av og til en mulighet til å stille ned oppdateringsfrekvensen (som normalt bør stå på 85hz eller mer mener jeg, min tidligere skjerm kjørte på 105hz med 1280x1024, og da er det ganske behagelig, men nok om det), og når den er stilt ned kan man jo øke oppløsningen.
Har man derimot en LCD eller en laptop... kan man jo se om det er mulighet for å kjøre større oppløsning på disse, og der har uansett ikke oppdateringsfrekvensen noen spessiel påvirking, rett og sett fordi LCD skjermer bare oppdaterer de punktene som forandrer seg og ikke hele bildet som CRT skjermer (beklager, jeg måtte bare). Men normalt fungerer LCD skjermer best på en oppløsning, finito.
Men vær litt forsiktig med å kjimse med alle disse instillingene, er av og til noen som opplever å få skjermen til å flimre og ikke få dette tilbake til normale instillinger igjen... uten evt. å kjøre sikkermodus... bare sånn at det er sagt!
Har man derimot en LCD eller en laptop... kan man jo se om det er mulighet for å kjøre større oppløsning på disse, og der har uansett ikke oppdateringsfrekvensen noen spessiel påvirking, rett og sett fordi LCD skjermer bare oppdaterer de punktene som forandrer seg og ikke hele bildet som CRT skjermer (beklager, jeg måtte bare). Men normalt fungerer LCD skjermer best på en oppløsning, finito.
Men vær litt forsiktig med å kjimse med alle disse instillingene, er av og til noen som opplever å få skjermen til å flimre og ikke få dette tilbake til normale instillinger igjen... uten evt. å kjøre sikkermodus... bare sånn at det er sagt!
Espen
-
Der Postmeister
- -

- Phone: 99454090
Jeg er glad hver gang den grå knappen virker.
Den som sitter midt på den svarte boksen, litt under koppholderne.
Har to koppholdere, men idioten som laget de
, satte de så nære hverandre, at jeg kun kan bruke en om gangen! 
Rune Andersen
-1988 112i Transporter
-2003 Vr6 Transporter
-2017 TDi Transporter

-1988 112i Transporter
-2003 Vr6 Transporter
-2017 TDi Transporter
-
Syncronaut
- -

Dra på din yndlings-byggvare-butikk og kjøp dørkiler. Da blir koppholderen der du vil ha den!Bjørnar wrote:noe av det værste jeg vet er når koppholder'n plutselig bare forsvinner inn i kassa...
Bor du tilfeldigvis i Stabells Vei, Bjørnar? Var det du som hadde den blå Transporteren med to skyvedører som sto der tidligere?
Gorm
Stemmer det...pga. "ny" caravelle var jeg nødt til å sette den hjemme til min mor, noe hun ble veldig fornøyd med! Har liksom gått litt lei av den tidligere postbilen med to skyvedører. Står med golf gti 16v motor som mangler eksos/bensinpumpe+ en del "småræl" . Har en liten plan en eller annen plass om å gjøre den ferdig... 
Stemmer det...pga. "ny" caravelle var jeg nødt til å sette den hjemme til min mor, noe hun ble veldig fornøyd med! Har liksom gått litt lei av den tidligere postbilen med to skyvedører. Står med golf gti 16v motor som mangler eksos/bensinpumpe+ en del "småræl" . Har en liten plan en eller annen plass om å gjøre den ferdig...
Ikke bestandig like enkelt å bo i blokk å samle på gamle vw busser...tror naboene mine er glad i meg...
Ikke bestandig like enkelt å bo i blokk å samle på gamle vw busser...tror naboene mine er glad i meg...
-
Syncronaut
- -