stereo i bilen

Caravelle/Transporter 1980-1991/Syncro -92
Post Reply
112inj.

stereo i bilen

Post by 112inj. »

Hei! har lyst til å sette inn en god og grei stereo i min T3. sitter to infinity høyttalere i dørene, og en kass.radio fra middelalderen som ikke funker etter tyveri av bilen. Vil derfor hive ut alt og begynne på ny frisk (har kjørt for lenge uten lyd, merker jeg)
Så da lurer jeg på hva gutta kan gi av tips til et rimelig og greit oppsett, som fyller kjøreturen med vellyd! Har jo slekk aipådd og greier, hadde vært kjekt og kobla den rett på også, uten for mye knot.
takker for alle tips :wink:
kjell

Post by kjell »

Har i dag installert Blaupunkt 4-kanals forsterkar. Køyrer 1stk sub og 2 stk 3-veis på denne. dei gamle høgtalarane framme går på spelaren. 3-veis-høgtalarane monterte eg i sidepanela rett bak c-stolpen. Skikkeleg vellyd.
Kjell Arve Bjørnestad
90 15 44 89
patrick
-
-
Car: T2-74, T3-Syncro Halvpanel, T3 Atlantic

Post by patrick »

du skal vel kjøpe deg ny spiller da? det er mange på markedet idag som har egen inngang enten med jack / phono eller usb. ellers er det jo greit med en 3-4 kanals forsterker til 2 høyttalere og en sub.

hva slags infinity høyttalere er det du har? har det selv nemlig og er veldig fornøyd.
-74 panel bay Til salgs
-86 syncro halvpanel 112i
-90 Atlantic automat calypso green.

Medlem av Rundlyktgeriljaen, Syncronautene, Westfalia Campers, Veterangjengen, Kristiansand og Årvoll Bus-Depot, Agder VW-Klubb

Patrick W.
perk
-
-

Post by perk »

Skal du ha god lyd for pengene? Kontakt Eltek i Oslo.
De er superbra. De har alle prisklasser, og alt låter bedre enn prisen skulle tilsi.
http://www.dynabel.no
Asbjørn Sundal
Uten VW for tiden (kjører Skoda)
BusMan
-
-

Re: stereo i bilen

Post by BusMan »

112inj. wrote:Hei! har lyst til å sette inn en god og grei stereo i min T3. sitter to infinity høyttalere i dørene, og en kass.radio fra middelalderen som ikke funker etter tyveri av bilen. Vil derfor hive ut alt og begynne på ny frisk (har kjørt for lenge uten lyd, merker jeg)
Så da lurer jeg på hva gutta kan gi av tips til et rimelig og greit oppsett, som fyller kjøreturen med vellyd! Har jo slekk aipådd og greier, hadde vært kjekt og kobla den rett på også, uten for mye knot.
takker for alle tips :wink:
Sjekk prosjektet mitt for hjelp. Har fire 6*9" under baksetet og 5,25" i framdørene. Samt en 1500 watts 5 kanals forsterker som drar to 10" og 6*9".

Kan skaffe deg mål på plata under baksetet.
Post Reply