Markise på campingbil
-
Forfatteren
Markise på campingbil
Kona ønsker seg markise på campingbilen. Er det noen som vet hvordan slikt monteres? Det er hevetak på bilen. Må man bore hull? Eller kan man bruke slike "takrails" som limes på bilen?
Markise på Bobilen
elles se på de her .
nettbutikk: www.procamp.no!
Kjøpte i helga fra privat en Markise fiamma caravanstore .har vel samme bil som deg .skal montere den i Helgen .
Hilsen Peter
nettbutikk: www.procamp.no!
Kjøpte i helga fra privat en Markise fiamma caravanstore .har vel samme bil som deg .skal montere den i Helgen .
Hilsen Peter
Bussfeber skal ikke helbredes ,bare vedlikholdes .
T4 California Coach 98 Modell ACV 102 HK TDI
Passat 3B Sedan 99 Modell 1.6 101 HK B
T4 California Coach 98 Modell ACV 102 HK TDI
Passat 3B Sedan 99 Modell 1.6 101 HK B
-
Der Postmeister
- -

- Phone: 99454090
Westfalia levere en slik løs takrenne du kan lime på bilen hvis du skal ha den aller enkleste utgave av markise eller evt ett fortelt. Kommer ikke i konflikt med hevetaket. Og det var vel nevnte campingbutikken.no som førte den jeg kjøpte. Ei avdeling av Gumpens Auto er vel dette.
Rune Andersen
-1988 112i Transporter
-2003 Vr6 Transporter
-2017 TDi Transporter

-1988 112i Transporter
-2003 Vr6 Transporter
-2017 TDi Transporter
-
Forfatteren
-
Rudeboy
- -

- Car: T4b California Coach syncro
- Phone: 666
Med tanke på hvordan Tyskerbrakka begynner se ut, så kunne jeg forsøkt mye før jeg borra høl i bilen
Limt markisefeste høres greit ut, jeg pleier jo ikke å ratte rundt i 120 - 140, så da skulle den vel sitte lenge på. Ulempa er at det bare er meg 6 bikkja i heimen som har sansen for å sove borte fra hjemmet eller for den saks skyld - uten at de vegga en omgir seg med kan kalles "del av et bygg"...
Prisene var ikke så hæstgæren heller, 2 laken for én av dem jeg har titta på de siste dagene (vha de links som denna tråden tar opp) - helt ok.
mvh,
Yngve S
Limt markisefeste høres greit ut, jeg pleier jo ikke å ratte rundt i 120 - 140, så da skulle den vel sitte lenge på. Ulempa er at det bare er meg 6 bikkja i heimen som har sansen for å sove borte fra hjemmet eller for den saks skyld - uten at de vegga en omgir seg med kan kalles "del av et bygg"...
Prisene var ikke så hæstgæren heller, 2 laken for én av dem jeg har titta på de siste dagene (vha de links som denna tråden tar opp) - helt ok.
mvh,
Yngve S