Grøftelys T4, tidlige utgaver

Caravelle/Multivan/Transporter 1991-2003
Post Reply
Rudeboy
-
-
Car: T4b California Coach syncro
Phone: 666

Grøftelys T4, tidlige utgaver

Post by Rudeboy »

Så en kar her i byen som hadde montert vanlige firkantede lykter i hullene for tåke-/grøftelys i frontfangeren.

-Det var ikke mye pent å se til ! Men for all del, nødløsninger er også løsninger og form opphever aldri funksjon :roll:

Får vel starte sette av pææng til de lampene som skal være der, tenker jeg - kretsen ligger montert i min 'velle 8)

mvh,
Yngve S
LubbeZild

Post by LubbeZild »

Ikke sikkert han så på det som en nødløsning,men en rimelig løsning.Det er jo ikke alle som gidder å bruke 1000kr på orginale lys på en 15år gammel bil :wink:
VW Multivan 2.5Tdi 2003 mod
monor
-
-

Takk for tips

Post by monor »

Er i kategorien av de som ikke vil bruk 1000'vis av kroner på orginale lys. Skal sjekke ut dette. Får heller bruke pengene på å sørge for at den går som den skal.
jatta

original-lys

Post by jatta »

skulle visst at du var interessert i originallys så skulle du ha fått mine...
Jeg bestilte billige org.lys fra tyskland (Ebay), så med litt porto og litt krangling med Nordic Express fikk jeg de i postkassa på tilsammen 50euro. Gla og munter gikk jeg i gang med monteringen, men fytti h...... så mye mikkmakk for noen lys man egentlig ikke har brukt for:
Du må nemlig ta av støtfangeren, denne jobben kan kun de som har prøvd uttale seg om: tross mange gode tips herfra knakk begge festene og jeg slo meg hard i bakhodet da jeg traff asfalten etter at festene ga etter. Så må du kappe hull, enkelt å greit, men så merker du at de originale skruhullene til feste av lyktene ikke er helt der som du har sagd hull...
Dette blir pent skjønner du
Så har du sikkert tenkt å bruke den originale tåkelysbryteren: Jada: det er bare det at den kun gir strøm dersom du har vanlig kjørelys på!!! Det er da ikke noe kult, så her må du selvfølgelig lage støm sjøl.
Etter alt dette henger da lysa på et vis, men ikke talom om jeg hadde gjort den øvelsen en gang til. Dette var bare mitt råd altså, Lykke til
VW T4 Reimo camper
solrikioo
-
-
Car: Skoda Octavia 2014

Post by solrikioo »

Kjenner meg igjen der. :wink:

Hehe...
Post Reply