Ganske stort hakk:

Såvidt synlig hakk:

Så dette må nok bare sjekkes med braketten på bilen...

Supert. Er rimelig sikker på at de gikk i søpla den gang da...ducce999s wrote:Har manuelle vindusheiser hvis du trenger
Sent fra min E6553 via Tapatalk

Er vant til å tenke strømNeedforspace wrote:Tilførsel av vakuum?Bare tuller, ser bra ut. En topp ti investering det der.
Etter å ha sjekket katalogene så svarer jeg meg selv...OddN wrote: Fantes disse forresten noen gang i brunt...:

Der blir jeg nok svar skyldig, sug, hoved sug, sugelinje eller noe sånt.OddN wrote:Er vant til å tenke strømNeedforspace wrote:Tilførsel av vakuum?Bare tuller, ser bra ut. En topp ti investering det der.
![]()
Men hva heter det egentlig på korrekt pneumatikkspråk?

Aldri tenkt over, så det må gå fint!OddN wrote:...
Men jeg syns også det ser litt trangt ut å få løs nesekonen uten å slippe girkassa litt ned, noen som kan bekrefte at det går?

Har forhjulene på bukker i tillegg til at bakken skrår litt der bilen står, men er forberedt på at noe olje renner ut.Tur-Bo wrote:Jeg har bare løsnet litt på de fremre festene, men det renner ut mye olje hvis bilen står flatt.
Ok, høres bra uthansstef wrote:Aldri tenkt over, så det må gå fint!OddN wrote:...
Men jeg syns også det ser litt trangt ut å få løs nesekonen uten å slippe girkassa litt ned, noen som kan bekrefte at det går?
Tenkte å bruke Permatex "Form a gasket"...Needforspace wrote:Jeg monterte i friluft så dette kan jeg ikke svare på, men jeg monterte med bare tubepakning først og da ble det litt knapt med inn/ ut kobling. Tok av og la på en pakning og etter det har det fungert upåklagelig. Men, jeg har en drypplekkasje som jeg ikke finner kilden til. Lurer på om det er akseltetningen som svetter litt. Vet ikke om noen andre har opplevd dette?

Jepp. Will doNeedforspace wrote:Kan bli knapt. Prøv og fortell.