bakluke
bakluke
skal nøkkelen stå fast i låsen når man låser opp bakluka? i boka står det at i posisjon til venstre låses den opp med sentrallås, loddrett så er den låst og til høyre så åpnes den med nøkkel.det er feil med sentrallåsen og jeg må stoppe bilen hver gang jeg skal bak i bilen
Re: bakluke
Når du vrir helt til høyre for å låse opp med nøkkel så får du ikke ut nøkkelen uten å vri tilbake til enten låst eller sentrallås-posisjonen. Sånn er i allefall min og.
91 T3 Multivan Syncro TDK Tizianrot
90 T3 Coach 112i automat Flashsilber: Solgt
86 Multivan 1,6 TD Marsalarot: Hugget
88 Syncro Bluestar Taubengrau: Solgt
87 Caravelle GL Savannabeige: Solgt
88 Coach 112i automat Tizianrot: Solgt
så eneste måten for å slippe å låse opp med nøkkel hver gang er å få fikset sentrallåsen.
Ja...tyvnes wrote:så eneste måten for å slippe å låse opp med nøkkel hver gang er å få fikset sentrallåsen.
Eller du kan ta av trekket så du kommer til låsen, og skyve sentrallåsaktuatoren i stilling "åpen" og så nappe av pluggen. Da kan du velge med nøkkelen om du skal ha luka låst eller åpen (i stilling sentrallås)
91 T3 Multivan Syncro TDK Tizianrot
Takk for svar.jeg var ute nå å sjekket ledninger og lås da så jeg at det er to sikringer til sentrallåsen jeg trodde det var bare en.når jeg skifta den nedre sikringen så funka det.dette har jeg kjørt med hele vinteren så nå er jeg en gla gutt!