En kjapp titt på fjærene bak avslørte ingenting, men skyvelæret avslørte også ulik tykkelse på fjærene. Så her har en eller annen luring spart noen kroner
Originalt senket chassie
Originalt senket chassie
Hei! Har sjekket kodene i service heftet og fant ut at min caravelle vr6 er fra fabrikken utstyrt med senket chassie. Har tidligere hatt diesel velle med 40 mm senk, men trodde vr6´en ikke kunne være senket i hele tatt fordi den var like høy som diesel vella før den ble senket.
En kjapp titt på fjærene bak avslørte ingenting, men skyvelæret avslørte også ulik tykkelse på fjærene. Så her har en eller annen luring spart noen kroner
. Har egentlig ikke lyst på å senke 40 mm da jeg syntes bilen (den forrige) ble litt stumpete, og har samtidig lyst til å gjøre bilen så original så mulig. Så spørsmålet blir egentlig: er det noen som vet om det er noen utenom vw som selger fjærer som senker 20-30 mm? 
Re: Originalt senket chassie
Er det samme bakfjærene på VR6/V6 og 151 TDI mon tro?. Og er det i tilfellet de med grå fargemerking? 
-
Der Postmeister
- -

- Phone: 99454090
Re: Originalt senket chassie
Grå skal stemme etter etka.cc men jeg mente det skulle være flere striper på de.
Rune Andersen
-1988 112i Transporter
-2003 Vr6 Transporter
-2017 TDi Transporter

-1988 112i Transporter
-2003 Vr6 Transporter
-2017 TDi Transporter