Girkassehavari ved Lillehammer, noen som kan hjelpe?

Caravelle/Transporter 1980-1991/Syncro -92
Post Reply
Johannesen
Car: T3 1980 CU
Phone: 97771919

Girkassehavari ved Lillehammer, noen som kan hjelpe?

Post by Johannesen »

Om noen kan ta en titt, evt anbefale et verksted blir jeg glad! Ombygd 2 liter luftkjølt med 4-trinnskasse.
OddN
-
-

Re: Girkassehavari ved Lillehammer, noen som kan hjelpe?

Post by OddN »

Johannesen wrote:Om noen kan ta en titt, evt anbefale et verksted blir jeg glad! Ombygd 2 liter luftkjølt med 4-trinnskasse.
Hvor ille havarert er den? Kanskje vanskelig å svare på men hvis du tror du kanskje kommer deg til Raufoss (ca 50km fra Lillehammer), så har vel Jarle mye rart liggende... Verd å sende han en melding i alle fall.
bjørn53
-
-
Car: t3 + golf
Phone: 90134047

Post by bjørn53 »

OddN wrote:
Johannesen wrote:Om noen kan ta en titt, evt anbefale et verksted blir jeg glad! Ombygd 2 liter luftkjølt med 4-trinnskasse.
Hvor ille havarert er den? Kanskje vanskelig å svare på men hvis du tror du kanskje kommer deg til Raufoss (ca 50km fra Lillehammer), så har vel Jarle mye rart liggende... Verd å sende han en melding i alle fall.
Virker mer som clutch problem. Jeg ga han nr til vw verksted I Brumunddal. De har eksperter på luft og t3 osv.
Vi får sikkert høre hvordan det gikk.
Hvor jeg har det fra???... et langt liv med god og dårlig erfaring. Lærer litt her og..
Buss 81 delebil
Rico camper 83
Pickup 87 delebil
combi 89 delebil
Johannesen
Car: T3 1980 CU
Phone: 97771919

Post by Johannesen »

Viste seg å være ingen av delene.. Trodde det var girkasse/clutch siden den dro i 1 gir men fusking og hopping i 2 gir og null effekt fom. 3 gir..

Handler trolig bare om justering av forgasserne, og det får jeg gjort i kveld. Kom meg tilbake til oslo også. Takk til Bjørn og andre for gode tips=)
Post Reply