Girkassehavari ved Lillehammer, noen som kan hjelpe?
-
Johannesen
- Car: T3 1980 CU
- Phone: 97771919
Girkassehavari ved Lillehammer, noen som kan hjelpe?
Om noen kan ta en titt, evt anbefale et verksted blir jeg glad! Ombygd 2 liter luftkjølt med 4-trinnskasse.
Re: Girkassehavari ved Lillehammer, noen som kan hjelpe?
Hvor ille havarert er den? Kanskje vanskelig å svare på men hvis du tror du kanskje kommer deg til Raufoss (ca 50km fra Lillehammer), så har vel Jarle mye rart liggende... Verd å sende han en melding i alle fall.Johannesen wrote:Om noen kan ta en titt, evt anbefale et verksted blir jeg glad! Ombygd 2 liter luftkjølt med 4-trinnskasse.
91 T3 Multivan Syncro TDK Tizianrot
90 T3 Coach 112i automat Flashsilber: Solgt
86 Multivan 1,6 TD Marsalarot: Hugget
88 Syncro Bluestar Taubengrau: Solgt
87 Caravelle GL Savannabeige: Solgt
88 Coach 112i automat Tizianrot: Solgt
90 T3 Coach 112i automat Flashsilber: Solgt
86 Multivan 1,6 TD Marsalarot: Hugget
88 Syncro Bluestar Taubengrau: Solgt
87 Caravelle GL Savannabeige: Solgt
88 Coach 112i automat Tizianrot: Solgt
-
bjørn53
- -

- Car: t3 + golf
- Phone: 90134047
Virker mer som clutch problem. Jeg ga han nr til vw verksted I Brumunddal. De har eksperter på luft og t3 osv.OddN wrote:Hvor ille havarert er den? Kanskje vanskelig å svare på men hvis du tror du kanskje kommer deg til Raufoss (ca 50km fra Lillehammer), så har vel Jarle mye rart liggende... Verd å sende han en melding i alle fall.Johannesen wrote:Om noen kan ta en titt, evt anbefale et verksted blir jeg glad! Ombygd 2 liter luftkjølt med 4-trinnskasse.
Vi får sikkert høre hvordan det gikk.
Hvor jeg har det fra???... et langt liv med god og dårlig erfaring. Lærer litt her og..
Buss 81 delebil
Rico camper 83
Pickup 87 delebil
combi 89 delebil
Buss 81 delebil
Rico camper 83
Pickup 87 delebil
combi 89 delebil
-
Johannesen
- Car: T3 1980 CU
- Phone: 97771919
Viste seg å være ingen av delene.. Trodde det var girkasse/clutch siden den dro i 1 gir men fusking og hopping i 2 gir og null effekt fom. 3 gir..
Handler trolig bare om justering av forgasserne, og det får jeg gjort i kveld. Kom meg tilbake til oslo også. Takk til Bjørn og andre for gode tips=)
Handler trolig bare om justering av forgasserne, og det får jeg gjort i kveld. Kom meg tilbake til oslo også. Takk til Bjørn og andre for gode tips=)