Plugger, pluggnøkkel, fordelerlokk, rotor og hjerne er notert.
Er det noe mer?

Er det ikke der du bor da?janove wrote:Det er ikke sikkert det er nødvendig med alt, men det er kjekt å ha der du står en søndag kveld mitt mellom ingenting!

amubus wrote:en viftereim er og kjekt å ha i reserve....
Har man med seg en kone, har man vel kanskje reseve-viftereim på kjøpet? -Kan man ikke bruke nylonstrømper som reim?WW wrote:En kone...

Har fått høre den flere ganger jeg også, men det har faktisk flere ganger vist seg at plassen har kommet til sin nytte. I sommer hadde jeg faktisk med meg en henger også når jeg skulle på tur nedover til Arendal sammen med en del venner...t425i wrote:Og så lurer "normale" folk på hvorfor vi trenger så store biler...

Mitt slepetau henger nå strategisk festet i øret foran og kveila rundt extralysa! Kjapt, trygt og bill...møkkete!Espen wrote:Jeg har faktisk en førstehjelpskoffert liggende i bilen(hvis den ikke ble stjelt ligger den der fortsatt).
Hadde også et ekstra speil, og ekstra topp-pakning liggende, men dette kom riktig nok fra forrige eier. Slepetau og startkabler regner jeg med er obligatorisk...