Brukererfaringer ønskes
Re: Brukererfaringer ønskes
Hvilke av disse ville DU valgt, og hvorfor?
http://www.finn.no/59419229
http://www.finn.no/59352475
http://www.finn.no/58736121
http://www.finn.no/56661291
http://www.finn.no/55438611
http://www.finn.no/59419229
http://www.finn.no/59352475
http://www.finn.no/58736121
http://www.finn.no/56661291
http://www.finn.no/55438611
Ønskeliste:
Lang T4 Caravelle 2.5tdi Syncro Kombi med lang snute!
-
Bussnr.5
- Car: 2.4 1994
- Phone: Nittisjunullsju6920
Hei. Har du som meg,små barn,er venstre skyvedør gull verdt. Å krype i mellom seter med minsten er veldig greit å spare seg for. Ser at samme bil har klima,og det er jo heller ikke å forakte. Ser at noen av de andre har lavere kilometer,men 315' er jo "ingenting"for en T4 som er godt fulgt opp.
Forøvrig,uten å ha studert de andre,ser det ut til at denne har seteraden plassert i "riktige" hull, og ikke klint oppå forsetene. Greit å ha beinplass nok til at voksne kan sitte der å...
Mvh Espen
Forøvrig,uten å ha studert de andre,ser det ut til at denne har seteraden plassert i "riktige" hull, og ikke klint oppå forsetene. Greit å ha beinplass nok til at voksne kan sitte der å...
Mvh Espen
Enig med Bussnr.5
Spesielt med mer enn en barnestol blir det trangt å måtte krype inn fra høyre side.
Alt er jo å få flyttet baksetet lengre bak, så man kan passere lettere. Men da på bekostning av bagasjeromplass...
Jeg forstår ikke hvorfor folk på død og liv skal kjøpe av forhandler. De har ikke jobb som bilselgere lenge om de gir alle et serdeles godt kjøp. Jobben deres er å kreve mye mer for en bil enn de selv har betalt en privatperson for den... og jeg tviler på at de sjekker bilene noe mer enn en standard Naf-test. Heller ikke så mye....
Spesielt med mer enn en barnestol blir det trangt å måtte krype inn fra høyre side.
Alt er jo å få flyttet baksetet lengre bak, så man kan passere lettere. Men da på bekostning av bagasjeromplass...
Jeg forstår ikke hvorfor folk på død og liv skal kjøpe av forhandler. De har ikke jobb som bilselgere lenge om de gir alle et serdeles godt kjøp. Jobben deres er å kreve mye mer for en bil enn de selv har betalt en privatperson for den... og jeg tviler på at de sjekker bilene noe mer enn en standard Naf-test. Heller ikke så mye....
For meg handler det om at jeg får byttet inn bilen min når jeg kjøper bil via forhandler. Da slipper jeg å selge bilen min privat og trenger ikke å bekymre meg for å oppleve slike ting:
http://m.db.no/2012/06/29/tema/bruktbil ... 277/?www=1
http://m.db.no/2012/06/29/tema/bruktbil ... 277/?www=1
Ønskeliste:
-
Neergård
- -

- Car: VW Caravelle 2000 comfortline 2.5tdi
- Phone: 917 97 848
Alle betaler vi for å få forskjellige ting komfortabelt etter eget ønske. Det være seg mat på takeaway, snekkerhjelp, kjøp og salg av hus, eller bil, eller verksted for reparasjoner. En liker det, en annen betaler for tjenesten.
Frode Neergård
2000 VW Caravelle Comfortline2.5tdi - viewtopic.php?f=56&t=31428
NÅ TIL SALGS: viewtopic.php?f=9&t=39657
1994 Audi 100 2.5tdi ABT edt. (selges for rett sum!)
2000 VW Caravelle Comfortline2.5tdi - viewtopic.php?f=56&t=31428
NÅ TIL SALGS: viewtopic.php?f=9&t=39657
1994 Audi 100 2.5tdi ABT edt. (selges for rett sum!)
Hei. Spør her istedet for å lage en ny tråd jeg, håper det går greit
Er det noen som vet hvor langt innvendig bagasjerommet er på en lang caravelle?
Sånn type som det her http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=59612131
Er det noen som vet hvor langt innvendig bagasjerommet er på en lang caravelle?
Sånn type som det her http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=59612131
Mener jeg har sett et bilde på finn.no der målebåndet viste tett innpå 2 meter på en lang kombi...?
Ønskeliste:
-
Theodor
- -

- Car: VW T4 -99 kort syncro ex-buss nr.1
- Phone: 93297430
Det er nok ikke så langt unna sannheten, jeg vil minnes jeg (i teorien) kunne ligge og sove baki vår lange kombi dengang den var tom. Altså fram til andre uka vi hadde den, da var det fullt av greier i bagasjerommet...
(Har lett etter mål, vet at jeg målte opptil flere ganger, for jeg funderte endel på ski-lagring etc. Dessverre ikke funnet noe).
(Har lett etter mål, vet at jeg målte opptil flere ganger, for jeg funderte endel på ski-lagring etc. Dessverre ikke funnet noe).
Mvh Øystein Theodor
99 2,5 TDI Man, 9s kort Syncro
07 Mazda 5
99 2,5 TDI Man, 5s lang kombi (vraket)
Imageshack vil ikke vise bildene mine lenger, men jeg husker ikke hvilke jeg har postet hvor. PM meg, så skal jeg fikse det om noen ikke synes.
99 2,5 TDI Man, 9s kort Syncro
07 Mazda 5
99 2,5 TDI Man, 5s lang kombi (vraket)
Imageshack vil ikke vise bildene mine lenger, men jeg husker ikke hvilke jeg har postet hvor. PM meg, så skal jeg fikse det om noen ikke synes.
-
Needforspace
- -

- Car: VW E-Golf -16, T3 Syncro -89, VW Crafter LWB -14
- Phone: 41tonull5391
Når man er ute og kjøper hobbyplater som er 2,4m må de inn i bilen framme, de får ikke plass i noen retning bak. 
VW E-Golf -16
Caravelle C T3 -89 Syncro 1,9 AAZ m/to sperrer og decoupler
VW Crafter LWB -14
PM konto full, bruk mail: subcool.joa krøll gmail.com
Caravelle C T3 -89 Syncro 1,9 AAZ m/to sperrer og decoupler
VW Crafter LWB -14
PM konto full, bruk mail: subcool.joa krøll gmail.com
-
kennyeh88
- -

- Car: VW Caravelle 2.5 TDI 4 Motion
- Phone: 46656525
Har lang utg kombi og stortsett det du ønsker
Jeg tror målte 2 meter og 2 cm!:)
Sent fra min SM-N910F via Tapatalk
Jeg tror målte 2 meter og 2 cm!:)
Sent fra min SM-N910F via Tapatalk
Kenneth Thomassen
1999 Caravelle 2.5 TDI Comfortline Syncro (solgt)
2007 Caravelle 2.5 TDI 4 Motion
-
kennyeh88
- -

- Car: VW Caravelle 2.5 TDI 4 Motion
- Phone: 46656525
Jeg har hatt 2 T4 og 1 T5.
Mitt synspunkt er:
T4 virker mer solid og sterk. Hvis du er flink å ta vedlikehold og service har du en bil i mange mange år. Som en T4 eier kan du ikke være redd for å se at naboen polerer, mens du står å tectylerer
T4 er ikke en finesmchekker bil. Det er mye stål og mye av delene er over dimensjonert. T4 har ikke så mye elektronikk, Eberspacher er jo enn gjenganger på alle biler, men jeg mener det er brukerfeil. Man kan ikke forvente at ting skal holde - start - stopp - start - stopp. Derfor monterer man bryter for hvis du skal på butikken er det ikke vits at "jetmotoren" skal starte.
T4 som vinterbil er fantastisk. Syncro systemet er jo annerkjent og det er jo mekanisk. Du kommer deg opp dit du skal selv med litt dårlige vinterdekk. Det som er farlig med syncro er at du kommer deg opp stortsett overalt, men glemmer av at man skal ned. Å seile med nesten 2,5 tonn nedover en bakke kan være en utfordring!:)
Viktig å skifte olje på klokka, eller hvertfall etterfylle slik at den ikke går tørr.
Drivstoffmessig er den rimelig med tanke på at den er alt anna en aerodynamisk. Godt dreiemoment er det og fantastisk å drege vogn eller henger med. Chipper du den har du enda mer trøkk å gi .
Motoren på denne er ekte stål og tåler masse! Det er jo en 2498 kubikk motor som det kun er tatt ut 102 hk så det er ikke rart at disse motorene tåler masse km så lenge rett olje og ikke for lange olje intervaller.
I min tid som T4 eier har jeg opplevd:
Hjullager som er blitt defekt.
Byttet calipere og skiver bak pga bilen hadde stått en stund og var rustet.
Byttet nedre bærekuler, ytre og indre styrestag begge sider.
Dynamo.
La opp nytt ledingsnett til hovedlyktene og brukte kun lysbryter inne i bilen som signal.
Monterte 5 kw eberspacher - parkeringsvarmer.
Fløyte som sluttet å virke.
Ledningsbrudd i dør. Får kjøpt kabelbunt som er plug and play.
Regreim på 90.000 km eller 5 år og du slipper registerras.Når det kommer til regreim kit, bruk orginalt er mitt tips.
T4 er en kjempebil i mine øyne. Litt støyisolering og litt modernisering av bilen mtp utseende så er denne tysker brakka en legende bil. Man kan gjerne spørre seg selv, hvorfor har 2 VW verksted her nordpå hvor verkstedmester og div mekanikere har T4.
Mitt synspunkt om T5:
T5 er en fantastisk kjøremaskin. Lydisolering som står respekt av. Gode høytalere er det også i bilen.
Bilen er fin å se på, girspaken er ikke en rørepinne. Et hav av plass og bilen ligger godt på veien.
Som vinterbil for meg var denne litt merkelig. Var faktisk litt i tvil om jeg kom meg opp hvor jeg ikke tenkte med T4. Var liksom usikker selv med 4hjulstrekk på T5. Kom meg ikke opp en bakke med min T5, å plutselig stoppet en T4 syncro på siden av meg. Så på meg og kjørte videre ;D
Jeg begynte å spinne, så slo esp seg inn å skulle gjøre mirakler men endte opp med å miste all fart. Det skal også nevne at jeg hadde 3 års gamle vinterdekk.
Som vinterbil var den annerledes en t4, det var liksom mindre "tak " i bilen. Å etter litt spinning luktet det svidd..Kan være clutch, men syns at lukta kom bak.. Men jaja..
Drog 1600 kg med den og måtte slure mere enn ka på T4 mtp igangsetting. Føltes utsom den skulle kveles.
Det jeg opplevde med min T5:
Climatronic panel i tak sluttet å virke pga IRR. Det er isolasjon i taket, men ikke hvor climatronic panelet er. Varmt inne i coupe , og kaldt ute. Kondens.
Fikk diesel i olje. Det var høye summer for ny topp, eller skifte av tettering på dysene. Vet ikke hva som var feil da jeg fikk hevet kjøp.
Olje til den bilen jeg hadde, med motorkode AXD. Trengte en spesiell type olje, les 506.01. Det er et helt studium. Bare oljen til bilen kommer fort på 3400 hos VW forhandler hvis du trenger den type olje med den VW Norm.
EGR ventil - problem å få start og bilen gikk dårligere pga igjen kokset . Enkelt å rengjøre, men.
Mellomaksling - slakk på 2 plasser.
Zink slipp nederst på dørene, bakdørene.
Vindusviskere bak levde sitt eget liv.
Bilen gikk i nødmodus noen ganger etter gasspådrag. Vridde om tenning i fart, og bilen kom til seg selv igjen .
Fjærbenslager
El skyvedør - noen sensorer der som tullet litt.
Bilen sto på tomgang i 2-3 minutter plutselig kunne det komme masse blå røyk av eksosen, som forsvant under kjøring.
Glødeplugger og bendikshjul var kostbart.
Jeg fikk inntrykk av verksted at det var liksom " da må man av med innsug" og det da ble det plutselig veldig dyrt.
JEg hadde en 2007 modell T5.
Skulle gjerne kjøpt en T5 igjen, men da måtte det være med motorskade forsikring og evt bruktbil forsikring. Jeg Føler at T5 er ikke like pålitelig som T4.
Btw gikk jeg fra en 2008 Opel Vectra til en Caravelle T4 Syncro 2003 modell lang utgave kombi.
Angrer ikke et sekund!:)
Sent fra min SM-T805 via Tapatalk
Mitt synspunkt er:
T4 virker mer solid og sterk. Hvis du er flink å ta vedlikehold og service har du en bil i mange mange år. Som en T4 eier kan du ikke være redd for å se at naboen polerer, mens du står å tectylerer
T4 er ikke en finesmchekker bil. Det er mye stål og mye av delene er over dimensjonert. T4 har ikke så mye elektronikk, Eberspacher er jo enn gjenganger på alle biler, men jeg mener det er brukerfeil. Man kan ikke forvente at ting skal holde - start - stopp - start - stopp. Derfor monterer man bryter for hvis du skal på butikken er det ikke vits at "jetmotoren" skal starte.
T4 som vinterbil er fantastisk. Syncro systemet er jo annerkjent og det er jo mekanisk. Du kommer deg opp dit du skal selv med litt dårlige vinterdekk. Det som er farlig med syncro er at du kommer deg opp stortsett overalt, men glemmer av at man skal ned. Å seile med nesten 2,5 tonn nedover en bakke kan være en utfordring!:)
Viktig å skifte olje på klokka, eller hvertfall etterfylle slik at den ikke går tørr.
Drivstoffmessig er den rimelig med tanke på at den er alt anna en aerodynamisk. Godt dreiemoment er det og fantastisk å drege vogn eller henger med. Chipper du den har du enda mer trøkk å gi .
Motoren på denne er ekte stål og tåler masse! Det er jo en 2498 kubikk motor som det kun er tatt ut 102 hk så det er ikke rart at disse motorene tåler masse km så lenge rett olje og ikke for lange olje intervaller.
I min tid som T4 eier har jeg opplevd:
Hjullager som er blitt defekt.
Byttet calipere og skiver bak pga bilen hadde stått en stund og var rustet.
Byttet nedre bærekuler, ytre og indre styrestag begge sider.
Dynamo.
La opp nytt ledingsnett til hovedlyktene og brukte kun lysbryter inne i bilen som signal.
Monterte 5 kw eberspacher - parkeringsvarmer.
Fløyte som sluttet å virke.
Ledningsbrudd i dør. Får kjøpt kabelbunt som er plug and play.
Regreim på 90.000 km eller 5 år og du slipper registerras.Når det kommer til regreim kit, bruk orginalt er mitt tips.
T4 er en kjempebil i mine øyne. Litt støyisolering og litt modernisering av bilen mtp utseende så er denne tysker brakka en legende bil. Man kan gjerne spørre seg selv, hvorfor har 2 VW verksted her nordpå hvor verkstedmester og div mekanikere har T4.
Mitt synspunkt om T5:
T5 er en fantastisk kjøremaskin. Lydisolering som står respekt av. Gode høytalere er det også i bilen.
Bilen er fin å se på, girspaken er ikke en rørepinne. Et hav av plass og bilen ligger godt på veien.
Som vinterbil for meg var denne litt merkelig. Var faktisk litt i tvil om jeg kom meg opp hvor jeg ikke tenkte med T4. Var liksom usikker selv med 4hjulstrekk på T5. Kom meg ikke opp en bakke med min T5, å plutselig stoppet en T4 syncro på siden av meg. Så på meg og kjørte videre ;D
Jeg begynte å spinne, så slo esp seg inn å skulle gjøre mirakler men endte opp med å miste all fart. Det skal også nevne at jeg hadde 3 års gamle vinterdekk.
Som vinterbil var den annerledes en t4, det var liksom mindre "tak " i bilen. Å etter litt spinning luktet det svidd..Kan være clutch, men syns at lukta kom bak.. Men jaja..
Drog 1600 kg med den og måtte slure mere enn ka på T4 mtp igangsetting. Føltes utsom den skulle kveles.
Det jeg opplevde med min T5:
Climatronic panel i tak sluttet å virke pga IRR. Det er isolasjon i taket, men ikke hvor climatronic panelet er. Varmt inne i coupe , og kaldt ute. Kondens.
Fikk diesel i olje. Det var høye summer for ny topp, eller skifte av tettering på dysene. Vet ikke hva som var feil da jeg fikk hevet kjøp.
Olje til den bilen jeg hadde, med motorkode AXD. Trengte en spesiell type olje, les 506.01. Det er et helt studium. Bare oljen til bilen kommer fort på 3400 hos VW forhandler hvis du trenger den type olje med den VW Norm.
EGR ventil - problem å få start og bilen gikk dårligere pga igjen kokset . Enkelt å rengjøre, men.
Mellomaksling - slakk på 2 plasser.
Zink slipp nederst på dørene, bakdørene.
Vindusviskere bak levde sitt eget liv.
Bilen gikk i nødmodus noen ganger etter gasspådrag. Vridde om tenning i fart, og bilen kom til seg selv igjen .
Fjærbenslager
El skyvedør - noen sensorer der som tullet litt.
Bilen sto på tomgang i 2-3 minutter plutselig kunne det komme masse blå røyk av eksosen, som forsvant under kjøring.
Glødeplugger og bendikshjul var kostbart.
Jeg fikk inntrykk av verksted at det var liksom " da må man av med innsug" og det da ble det plutselig veldig dyrt.
JEg hadde en 2007 modell T5.
Skulle gjerne kjøpt en T5 igjen, men da måtte det være med motorskade forsikring og evt bruktbil forsikring. Jeg Føler at T5 er ikke like pålitelig som T4.
Btw gikk jeg fra en 2008 Opel Vectra til en Caravelle T4 Syncro 2003 modell lang utgave kombi.
Sent fra min SM-T805 via Tapatalk
Kenneth Thomassen
-
MostlyHarmless
- -

- Car: Passe jålete T4 Caravelle 2002 :-)
Jeg har T4 Caravelle Automat - og kan bekrefte at de trenger noe mer vedlikehold enn manuelt... men kjører du pent og ikke trekker dølakjøtt med den holder kassa 200k. (komforten gjennom de 200k km er derimot upåklagelig når du cruiser bortover (uten tilhenger) med CruiseControl'en aktivertp10 wrote:Automat på t4 er grusomt upålitelig har jeg forstått. Hvordan er dsg på t5?
Jeg hadde vedlikehold på automatkassa nå i sommer, og mens Morten på Oslo Automatservice satt i telefonen kom en mekaniker innom med en kasse som også måtte ha service - og vi kom litt i snakk.
Hans syn på automatkasser var klinkende klar: Ligg unna automatkasser fra VAG !!!!!!
Så helt riktig: du skal verken ha T4 eller T5 med automat om du skal trekke tilhenger.
Han som fant opp hjulet var ganske smart.
Han som fant opp de tre andre var et geni.
-
MostlyHarmless
- -

Det fine med disse forumene er å få et bredt spekter av tilbakemeldinger. Det er mange her som er veldig fornøyd med sin T4 og har denne som hobby.p10 wrote:Denne tråden har blitt veldig verdifull for meg. Det nærmer seg mer og mer et bilkjøp, men stadig gripes jeg av usikkerheten av om jeg gjør det riktige valget. Etter flere år med fortvilelse og kostbare reparasjoner har jeg virkelig behov for å gjøre et trygt og godt bilkjøp som familien vil kunne ha glede av i mange år.
Selv har jeg kjørt T4 i snart 20 (er på tredje T4 nå) og har likt funksjonaliteten til bilen veldig godt. Kjørekomforten har alltid vært på topp og for hver årgang blitt mer og mer støyisolert. Passasjerkomfort og enorm bagasjeplass i en og samme bil er også herlig.
Men når du skriver at du har behov for å gjøre det riktige valget etter flere år med fortvilelse og kostbare reparasjoner forstår jeg at du er usikker. Jeg skrur ikke bil selv (jeg har primært andre hobbyer), så jeg har måttet bestemme meg for at det finnes ingen annen bil i klassen - og prisen for å ha god passasjerkomfort og bagasjeplass er skyhøye verkstedkostnader. Alle VW T4 mine har vært et utgiftshøl av dimensjoner - men jeg har som sagt rettferdiggjort det med komfort og funksjonalitet. Men nå er strikken strekket så langt at bilen er i ferd med å ødelegge husfreden hjemme
Selv bor jeg i nærheten av Bjerke travbane og har gjort det i nesten 20 år. I alle disse årene har jeg kjørt Caravelle. Men jeg har aldri sett en Caravelle trekke dølakjøtt her i området. Foran hestetrallene er det nesten alltid en Pajero, av og til en Land Cruiser.
Du har behov for å trekke tung vogn sier du. Både Pajero og Land Cruiser har en ekstra girspak med høy og lav serie og du kan velge 2WD eller 4WD med samme spaken. Jeg tror begge har bagasjeplass til å hamle opp med hva en Vectra kan spise - men er jo ikke i nærheten av hva en lang T4 kan mumle i seg.
Faren min leverte sin nesten 6 år gamle (altså godt utenfor både garanti og reklamasjonstid) Avensis til Toyota merke-verksted fordi noe hadde gått i stykker. Når han hentet bilen og stod klar med bank-kortet fikk han beskjed om at denne delen ikke skal gå i stykker så den tar vi på garanti. Når min far bemerket at bilen er godt over reklamasjonstid var svaret "glem det - denne delen skal ikke gå i stykker". Det kommer du aldri til å oppleve hos Møller.
Så uansett hvor godt jeg liker komforten og bagasjeplass (min primærhobby er modellfly med 4m vingespenn) i T4, er jeg usikker på om jeg får snakket kona rundt en Land Cruiser neste gang...
Men atter en gang: Andre her på forumet her er strålende fornøyde med sine T4'er og opplever bilen som robust og billig i drift. Er behovet for plass større enn Pajero og Land Cruiser kan ikke jeg komme på noen alternativer til det behovet du skisserer - da er det T4 lang syncro som må ta jobben
Og med en T4 får du dette forumet og alle folka her med på kjøpet - skal ikke undervurdere det heller. Etter at jeg fant dette forumet her har drifts-kostnadene mine gått ned. Men når diesel-injection pumpa går i stykker samme året som girkassa gjør det - så er det vanskelig å snakke kona bort fra Toyota... Og blir det en realitet kommer savnet etter dette forumet til å bli stort!
Lykke til med valget!!!
-
Der Postmeister
- -

- Phone: 99454090
Når det et sagt så kommer det mye gøy fra Østen for tiden. Nå sist har de holdt kjeft om airbager.
Så alt som ikke ryker på en asiat, ryker nok likevel. De bare gjør ting i det skjulte for å holde maska. Uansett hvor mye jeg har brukt av kroner så blir det VW som gjelder uansett. 
Det blir iallefall ikke feila eller noe anna skjult.
Det blir iallefall ikke feila eller noe anna skjult.
Rune Andersen
-1988 112i Transporter
-2003 Vr6 Transporter
-2017 TDi Transporter

-1988 112i Transporter
-2003 Vr6 Transporter
-2017 TDi Transporter
-
Der Postmeister
- -

Dessuten...hva fanken skal riskokerfolket prate om når de møtes? Vi slipper iallefall aldri opp for temaer! 
Rune Andersen
-1988 112i Transporter
-2003 Vr6 Transporter
-2017 TDi Transporter

-1988 112i Transporter
-2003 Vr6 Transporter
-2017 TDi Transporter
-
MostlyHarmless
- -

Greia er vel at riskokerfolket bare vil kjøre bil - ikke mekke og prate... og trådstarter var litt bekymret for tidligere erfaringer med høye driftskostnader.Der Postmeister wrote:Dessuten...hva fanken skal riskokerfolket prate om når de møtes? Vi slipper iallefall aldri opp for temaer!
Men LC-folket har sitt eget forum de også - så noe må de da ha å snakke om
Om ikke annet utseende på 2010 og nyere LC. Ser jo ikke ut... De bildene jeg har sett av T6 viser i alle fall en fin og positiv progresjon etter T4 og T5 (men alt kan jo diskuteres). Og selv i min T4 2002 ser førermiljøet mye mer moderne ut enn i en LC 2009 (Har ikke sjekket innvendig i 2010 modellen av grunner allerede nevnt
Edit: Når jeg tenker etter så hadde vel min første T4 1991 et mer moderne førermiljø enn LC 2009....
Så lenge bilstolene til tvillingene ikke får plass i en LC, holder jeg stand. Men trådstarter ville også trekke og rygge med tung henger og da syns jeg vi skal nevne at det finnes biler med to girspaker til dette formålet
-
Der Postmeister
- -

Ja de er vel ikke top notch på modernitet. Funksjonalitet er vel stikkordet.
T6 viser vel strengt tatt kun hvor langt VW er villig til å strekke T5 i håp om at folk kjøper ideen om at det er en ny generasjon og ikke ennå en facelift...
Folk vil bedras...
Men det er visst kun noen få år å koke suppe på en dårlig spiker før Den Ekte T6 kommer, men da som T7. Så da får vi se da...
T6 viser vel strengt tatt kun hvor langt VW er villig til å strekke T5 i håp om at folk kjøper ideen om at det er en ny generasjon og ikke ennå en facelift...
Folk vil bedras...
Men det er visst kun noen få år å koke suppe på en dårlig spiker før Den Ekte T6 kommer, men da som T7. Så da får vi se da...
Rune Andersen
-1988 112i Transporter
-2003 Vr6 Transporter
-2017 TDi Transporter

-1988 112i Transporter
-2003 Vr6 Transporter
-2017 TDi Transporter