Grå interiørdeler til T3

Type 2 T1,T2,T3,T4 og T5
OddN
-
-

Re: Grå interiørdeler til T3

Post by OddN »

Needforspace wrote:Nå har mine blitt brune. ......
Ja... hadde de enda blitt ordentlig koksgrå, det hadde vært noe :-)
Tri Star
-
-

Post by Tri Star »

Har en grå nakkestøtte som ikke er strøken.... :roll:
Dag Lysø

74’ 1303S Marathon metallic
75’ 1303S Lofotengrün
85’ T3 Sika 2WD 1,9 WBX
86' T3 Westfalia Club Joker WBX
90' T3 Tri Star Syncro WBX
91' T3 Doka 2WD 110 TDI
65' T2 Doka
59' T2 Deluxe 23W
15’ VW e-Up Panorama
17’ Passat GTE 218 HK Hybrid
OddN
-
-

Post by OddN »

Tri Star wrote:Har en grå nakkestøtte som ikke er strøken.... :roll:
Takk for tilbudet, men må nok være bortimot strøkne skal det være interessant... Har riktignok sånne Carat-puter som skal inni, så mindre skader som likevel blir dekket av disse er greit.
DieselDavid
-
-
Car: Syncro TDI

Post by DieselDavid »

Jag har 3 stycken grå, så om du har vägarna förbi Östersund så kan du höra av dej
OddN
-
-

Post by OddN »

DieselDavid wrote:Jag har 3 stycken grå, så om du har vägarna förbi Östersund så kan du höra av dej
Takk for tilbudet, men tror nok ikke jeg er på de kanter med det første.

Mangler bare en nå, og jeg ser det ligger noen på ebay. Lurer på at det får bli løsningen. Det er lenge siden jeg har sett en T3 på de lokale høggingene også.
OddN
-
-

Post by OddN »

Nakkestøtter ordnet seg til slutt.

Men øvrige grå GL-deler står fremdeles på ønskelista:

Trenger ett armlene (høyre) og en sittepute i grå GL-velour. De jeg hadde var ikke akkurat representative for resten av bilen :-(

De duger til nød inntil videre, men skulle gjerne hatt noen pene, også til det siste klappsetet.

Alternativt har jeg vurdert å bruke dette klappsetet i syncroen og da er det brune trekk som gjelder. Så om noen har ett eller to forseter i lysebrunt er det også interessant. Også her er det fortrinnsvis GL-velour som gjelder.

Hvor ble det forresten egentlig av alle de brune GL-setene som Tage i sin tid kjøpte av meg... Ble vel solgt videre, men har ikke sett at de har dukket opp i noen bil her på forumet, så da er det vel noen som sitter og ruger på de :-)
OddN
-
-

Post by OddN »

Grått GL skyvedørspanel står også langt opp på ønskelista.

Er det ingen som har grå GL-deler til salgs... Betaler bra for fine deler :-)
OddN
-
-

Post by OddN »

Hvis noen har grå GL dørpaneler til framdørene med bryterhull for el vindu, og vil ha Carat-paneler med hull for vanlige sveiver i bytte, så betaler jeg frakta begge veier. Må være hele og pene. Legger ut bilder av Caratpanelene så snart jeg har de i hus.

Er fremdeles også på jakt etter grått GL skyvedørspanel også.
Charlemigne
Car: T3 1990, syncro diesel
Phone: 91133286

Post by Charlemigne »

Jeg hiver jo kombibenken min og setter inn baksete om ikke altfor lenge. Bilen er utenlands medbrakt vanlig nedfellbart brunt baksete som skal inn bakerst. Jeg ønsker meg så veldig rock'n roll bed, men er visst ikke alene om det. Mekanikeren skulle visst komme til Norge en tur i disse dager og da kunne jeg kanskje be ham ta med nakkestøttene hvis han ikke skal bruke dem til noe....?
FORRESTEN HAR JEG TRE BRUNE OGSÅ! Jeg har jo midtbenken til 8-seter (mørkebrunt stoff ganske fin tror jeg hvis ikke nabokatten har funnet den -fikk settet gratis av en kar på Averøy) som jeg ikke skal bruke. Kom og hent. Kanskje kan noen hjelpe meg med GL-seng eller rock'n roll. I wish. Setet står i Ålesund og går på dynga en gang innen 2020 hvis ingen vil ha dem. Kanskje godt innen.
OddN
-
-

Post by OddN »

Charlemigne wrote:Jeg hiver jo kombibenken min og setter inn baksete om ikke altfor lenge. Bilen er utenlands medbrakt vanlig nedfellbart brunt baksete som skal inn bakerst. Jeg ønsker meg så veldig rock'n roll bed, men er visst ikke alene om det. Mekanikeren skulle visst komme til Norge en tur i disse dager og da kunne jeg kanskje be ham ta med nakkestøttene hvis han ikke skal bruke dem til noe....?
FORRESTEN HAR JEG TRE BRUNE OGSÅ! Jeg har jo midtbenken til 8-seter (mørkebrunt stoff ganske fin tror jeg hvis ikke nabokatten har funnet den -fikk settet gratis av en kar på Averøy) som jeg ikke skal bruke. Kom og hent. Kanskje kan noen hjelpe meg med GL-seng eller rock'n roll. I wish. Setet står i Ålesund og går på dynga en gang innen 2020 hvis ingen vil ha dem. Kanskje godt innen.
Takk for tilbudet. Nakkestøtte har jeg allerede fått tak i. Nå et det kun div grå GL deler jeg trenger.
OddN
-
-

Post by OddN »

Endret...

Trenger fremdeles GL skyvedørpanel.
Post Reply