Hei.
Jeg har en T5 2005 modell caravelle. Det er en 174 4motion. I vognkortet står det caravelle. Hos forsikringene står det transporter. Det er en kombi 5 seter. Men om det er caravelle eller transporter vet jeg ikke, men for meg betyr det ikke noe.
Spørsmålet er som følger. For 18 måneder siden hadde jeg hentet meg ny campingvogn. Når jeg skulle starte hjemover virket ikke varmapparatet og ikke blinkelyset. Det kom en del snøfiller, så det var direkte iskaldt å kjøre. Etter å ha kjørt i mange timer stoppet jeg for å legge meg i vognen. Etter å ha sovet i noen timer skulle jeg starte igjen. Da virket både varmen og blinkingen. Etter dette virket alt, helt til i dag. Nå virker ikke varmapparatet, AC eller noen ting i varmapparate greiene. Vinduene og blinkelyset virker heller ikke. Og rett som det var låste bilen seg av seg selv.
Jeg har sjekket sikringer. (og det var ikke bare bare. For det er jo ingen tabell i instruksjonsboken med oversikt over hvilke sikringer som hører til hva). Ingen av disse var ødelagt.
Er det noen her som vet hva dette kan skyldes?
Kom gjerne med noen ideer og tanker.
På forhånd ærbødigst tusen takk.
Tommy Karlsen
Kirkenes
Varmeapparat
-
kennyeh88
- -

- Car: VW Caravelle 2.5 TDI 4 Motion
- Phone: 46656525
Re: Varmeapparat
Høres ut som ledningsbrudd?
Kenneth Thomassen
1999 Caravelle 2.5 TDI Comfortline Syncro (solgt)
2007 Caravelle 2.5 TDI 4 Motion
1999 Caravelle 2.5 TDI Comfortline Syncro (solgt)
2007 Caravelle 2.5 TDI 4 Motion
Re: Varmeapparat
Fant du ut hva som var årsaken til feilene her?