Kom over disse ved kassa i en Montèr butikk (trevare), de blir solgt som "magnetiske malepenselklyper" hva nå det måtte være
Uansett, kjøpte 4 stykk, fine å feste teltduk mot biltak, henge opp håndklær etc etc etc.
Kjekt å ha
Last edited by HappyT3 on 04 Jun 2013, 15:44, edited 1 time in total.
Grunnlegger av JT Imprägnierer Gruppe Norwegen, Generalsekretær i T3 mechanische Bremse Licht Allianz, Hovedfyrbøter i PyroCampers og Prototyping AWO cooler system.
HappyT3 wrote:
Kom over disse ved kassa i en Montèr butikk (trevare), de blir solgt som "magnetiske malepenselklyper" hva nå det måtte være
Uansett, kjøpte 4 stykk, fine å feste teltduk mot biltak, henge opp håndklær etc etc etc.
Kjekt å ha
Småsteiner og sand forsvinner ikke fordi, og bulk pga bryting av og på tenkte jeg. Men ikke sikkert de er så kraftige, men da vet jeg ikke om jeg ville turt å bruke de av den grunn igjen...
De er ikke så enormt kraftige, omtrent standard svart kjøleskapmagnet, (og det har jeg hatt på kjøleskapet mitt i ca 10år uten at lakken har blitt skadet av de)
Jeg vil ikke tro det har noe å si på en bruksbil, en "showstopper" hadde jeg nok latt vere på, men så skal jeg heller ikke ha noen showstopper selv nettop pga det. Det å gå rundt å måtte polere hele bilen om noen har tatt på den å vere hysterisk redd for vaskeriper osv ødelegger mye av gleden med en praktisk bil for min del...
Nå har ikke jeg kjøleskapet så mye ute i veistøvet før jeg setter på magneter, men en så svak magnet kan da ikke holde duken annet enn i helt vindstille dager?
Jeg kan virke veldig kritisk på dette området, men det er ment for å være sunt kritisk, ikke ta det ille opp