Nybegynner-spørsmål

Caravelle/Multivan/Transporter 2004 - 2015
Post Reply
Kongsvada
Car: T5 2004
Phone: 47658924

Nybegynner-spørsmål

Post by Kongsvada »

Heisann!
Jeg har akkurat handla meg en T5 -04, og ble tipset om at dette forumet kunne gi gode svar :)

Det er etpar småting som mangler, og siden jeg bor langt fra sivilisasjonen, så tenkte jeg å handle deler på nett, men finner ikke det jeg leter etter. Det jeg mangler er håndtaket som er rett opp til høyre når man går inn skyvedøren på høyresiden.
Jeg har også lett etter et deksel til sikringsboksen inno kupeen (det som er under viftestyring og koppholder midt i dashbordet), da det som er der mangler de klemmene som gjør at det sitter fast...

Noen gode forslag som kan hjelpe?

Har et "ekte" kina-anlegg med navigasjon og greier på, også tenkte jeg å koble til slik at ryggekameraet slår seg automagisk på når jeg setter doningen i revers, men har ikke så lyst til å strekke kabel fra hekken og frem. Går det an å koble seg på noe fremme som kan gjøre samme nytten signalmessig? Ligger det reverse-signal eller lignende fremme?
Oswed
Car: T5 transport 4-m
Phone: 47832748

Re: Nybegynner-spørsmål

Post by Oswed »

hei.
Pröv med å bistille de delene du trenger fra et opphuggeri, eller via finndel.no
Kongsvada
Car: T5 2004
Phone: 47658924

Nybegynner-spørsmål

Post by Kongsvada »

Oswed wrote:hei.
Pröv med å bistille de delene du trenger fra et opphuggeri, eller via finndel.no
Takk, skal prøve :)
Post Reply