Hei,
Jeg forstår at det er noen her inne som har T5 California. Jeg har en 2006 mod som jeg kjøpte i fjor. Kjøleskapet har aldri virket i den.
Jeg hører at det forsøker å skru på kjøleskapet, men kjøleskapet starter ikke. Lyset i midtkonsollet i taket slukkes etter et raskt klikk (klikket er nok oppstartssignalet til kjøleskapet)
Jeg har googlet meg fram til at problemet kan være selve driftssikringen til kjøleskapet, men som dere Califoriaeiere vet, så er det ikke lett å forstå sikringene under førersetet. Det skal være to sikringer til kjøleskapet. En for oppstarten, og en til driften av det.
Noen som har hatt det samme problemet eller som vet hvem som evt. kan ta service/rep av det (helst i Hordaland)?
Mvh
Geir Helge Nygjerde.
Bergen
T5 California - kjøleskap service/feilsøking
-
geirhn
- Car: T5 California 2006 TDI a
- Phone: 95156763
T5 California - kjøleskap service/feilsøking
Surfmobil er drømmen...
T5 California 2006
174 hk Automat
T5 California 2006
174 hk Automat
-
Stian Bø
- Car: T5 Multivan
- Phone: 91131113
Re: T5 California - kjøleskap service/feilsøking
Hei har du ein link til kjøleboks/kjøleskap, sku gjerne hatt de i min multivan, sti-bo2@online.no
Stian Bø
Multivan 2004 174 Hk
Multivan 2004 174 Hk
-
bjørn53
- -

- Car: t3 + golf
- Phone: 90134047
De gamle kjøleskapene brukte kolossalt med strøm 15-17 amp og flater ut batteriene på et øyeblikk. Prøv å start kjøleskapet mens motoren lader.geirhn wrote:Hei,
Jeg forstår at det er noen her inne som har T5 California. Jeg har en 2006 mod som jeg kjøpte i fjor. Kjøleskapet har aldri virket i den.
Jeg hører at det forsøker å skru på kjøleskapet, men kjøleskapet starter ikke. Lyset i midtkonsollet i taket slukkes etter et raskt klikk (klikket er nok oppstartssignalet til kjøleskapet)
Jeg har googlet meg fram til at problemet kan være selve driftssikringen til kjøleskapet, men som dere Califoriaeiere vet, så er det ikke lett å forstå sikringene under førersetet. Det skal være to sikringer til kjøleskapet. En for oppstarten, og en til driften av det.
Noen som har hatt det samme problemet eller som vet hvem som evt. kan ta service/rep av det (helst i Hordaland)?
Mvh
Geir Helge Nygjerde.
Bergen
Hvor jeg har det fra???... et langt liv med god og dårlig erfaring. Lærer litt her og..
Buss 81 delebil
Rico camper 83
Pickup 87 delebil
combi 89 delebil
Buss 81 delebil
Rico camper 83
Pickup 87 delebil
combi 89 delebil
-
Rudeboy
- -

- Car: T4b California Coach syncro
- Phone: 666
Det der med å ha motoren igang bare for å starte enten kjøl eller varme baki bilene, burde jaggu F ha stått i brukerhåndboka
Mitt batteri er og forblir drept så for min del er det ikke nøye i T4'ern - men når jeg får nytt batteri montert, derimot - håh! så mye jeg skal unngå gjøre med det!
Mitt batteri er og forblir drept så for min del er det ikke nøye i T4'ern - men når jeg får nytt batteri montert, derimot - håh! så mye jeg skal unngå gjøre med det!