først stoppet VW T3 i SA, so Typ1 i Mex og nå dette. Mange takk til VW
Noen som hvet om det går noen slike i Norge?
www.brasilienbus.de

Hva er det du sier nå: Lages T2 også i Mexico? Betyr det at T2 har vært produsert parallelt i både Brasil og Mexico? Jeg trodde bare det var bobla som ble produsert inntil i fjor i Mexico. Noen ganger er du litt for kjapp for meg på fingertuppene på tastaturet, unge Andersen.Der Postmeister wrote:å...det var vel på tide. Dessuten lager de disse i Mexico ennå, men da med luft. SA har fått T4 produksjon isteden. At Bobla forsvant derimot, er ett stort tap. Ikke minst for de mange som ikke har noe særlig å rutte med der nede.

Ja, du får fortsatt kjøpt bay'en i England, både ny og brukt. Så har du lyst, har du lov! Men den har en 1600-motor med blyfritopper og injection, så hvor mye trøkk det er her, vet jeg ikke. Og så har den alt det andre utstyret du trenger på en moderne bil og en bedre innredning generelt. Men ellers det det samme bilen! I stedet for å kjøpe ny bil fra England, kan du jo by 100.000 for min - den er som ny!!! 42000 km, he, he!!Turbo Camper wrote:Så vidt jeg forsto her så kan man fremdeles gå i butiken og kjøpe seg en fabriksny T2? Med TRE ÅRS GARANTI??
Jøsses